Skide fyrværkeri!!!! {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Lille Simba har ind til nu , ikke været bange for fyrværkeri ,
ingen gang nytårs aften sidste år
(hans første) reageret han ovre hoved ,
han var totalt rolig , som var det ,
det mest naturlige . her for en uge siden var der nogen drenge der kastet et kanon slag mod ham,
var 3 meter fra ham . han var bange og utryk et par timer .
men intet været siden , når der er blevet fyret af , også selvom vi gik uden for .
( men godt nok ca 20 meter væk )
Så her for 4 timer siden da vi var ude og gå , bliver der fyret af ,
dem der pop er mange gange op i luften med farver ,
kun 5 meter fra os , havde på ingen måde set dem .
Simba får det største chok vil først op , men hopper ud af mine arme af skræk og vil bare frem ad og væk .
Han vil så op igen da vi er kommet lidt væk . har klamret sig til mig i 4 timer ,
prøvede at sætte ham ned,
og så skyndte han sig under sengen , fik ham ud igen , og ligger hos mig stadig .
og ryster hver gang han høre dem skyde af uden for .
hvad kan jeg gøre?
hvad kan man købe ?
Så han er beroliget , uden at være dopet ? Da det mange dage han skal have det,
til efter nytår .
stakkel dreng . og han har lige været syg og nu det her
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.500
http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/579429-modermaelkserstatnig_mod_fyrvaerkeri_angst
sep 2014
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 579
Mht. dit andet problem, ved jeg ikke om der som sådan er noget bestemt at gøre, men jeg kan sige hvordan vores Bodil, forhåbentlig, har fået lært, at lyde ikke er farlige: vi afspiller youtube-videoer med fyrværkeri lyde, imens vi laver noget sjovt med hende. Vi har gradvist skruet op for lyd og bas (vi har et megafedt anlæg), så hun også får vibrationerne. De gange de har skudt ude i dag, har hun INTET sagt
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 89 Hunde: 2 Emner: 159 Svar: 2.252
Min får Anxicalm til nytår og mit selskab, håber det rækker, hun har det ok så længe det ikke brager og hviner voldsomt udenfor.
jun 2013
Følger: 4 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 37 Svar: 628
dec 2013
Følger: 37 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 132 Svar: 960
Men tak for det andet brugbare råd , med en cd.
BUCH som sidste år , skal vi bare slappe af med lidt god mad , mig min søster og min mor , og lille Simba og min søsters hund princess . så der er heldigvis ro. og så er spørgsmålet bare om jeg skal købe Anxicalm eller Zyikline ?
Michelle hvad ville lægen give vis man kom?
dec 2013
sep 2014
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 579
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
sep 2013
Følger: 17 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 199 Svar: 2.072
Når hun "flygter" ignorere jeg hendes adfærd og egentlig opføre mig normalt og gerne synge/nynne glad. Kort tid efter fjoller jeg og invitere hende til leg som hun glædeligt deltager i Hun er bange for det, men kommer hurtigt til sig selv igen.
sep 2013
Følger: 17 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 199 Svar: 2.072
Der er mange enkeltstående eksplosioner. som fremhæver bragende. skru op for bassen så føles det næsten ægte. Skru selvfølgelig langsomt op og lav noget positivt som leg og træning
https://www.youtube.com/watch?v=Azi6tuy21go
dec 2013
jun 2013
Følger: 4 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 37 Svar: 628
dec 2013
Skide fyrværkeri!!!!