{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.690 visninger | Oprettet:

Farlig pitbull?! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vil egentlig bare lige fortælle om en lille episode der skete igår da jeg var ude og lufte Rocky..

(Kort version)

Ja mig og Rocky havde lieg været ude og gå en lille tur og været i fakta.. Da vi så kommer hen til vores dør giver jeg Rocky en god bid og står så og venter på hun skal tygge færdig.. Imens jeg så står og venter kigger jeg ned af vejen og ser to person som kommer gående op mod os og jeg kunne se de havde en hund med.. Da de så kommer tætter på spørg ejeren til hunden (Som var en rednose) om jeg ik vil gå ind.. Jeg spørg selvfølgelig stille og roligt om hvorfor og om hans hund da var farlig?.. Ejeren svar JA! Og jeg spørg så om hvorfor den dog var det? Han svarer så fordi at den bliver brugt til kamp.. Jeg bliver jo så selvfølgelig sur og spørg om hvad det er der får ham til at gøre det? Han siger penge og for sjov.. Ja siger så at det da bestemt ikke er spor sjovt og det var dyreplageri.. Hans ven griner så og siger at det er da det samme som når mennesker går til boksning og tæsker lidt på hinanden.. Jeg bliver selvfølgelig mere og mere sur og siger så til sidst at jeg håbede han selv blev udsat for det samme som hans hund og gik så inden for og stod og lyttede ud af vinduet.. Fik ikke fat i det hele de snakkede om, kun at ejeren til hunden stod og sagde til sin hund at jeg bare var en rigtig kælling.. Ja jeg lod så bare som ingenting og så gik de..

Efter de var gået ringede jeg til min kæreste og spurgte ham om hvad jeg skulle gøre og vi blev enig om at vi ville starte med at ringe til dyreværnet og det gjorde jeg så.. De bad mig om at melde det til politiet ..

Normalt har jeg intet imod folk har pitbulls så længe de opdrager dem ordenligt og ved hvad de går ind til.. (Og ja ved godt de er ulovlige!!)
Men ja jeg tror det er længe siden jeg har været så sur og ked af det..

1. Kan det virkelig passe at ejeren skal bede mig om at gå ind når det er mig der bor der?

2. Hvor dum er man hvis man går rundt med en pitbull som bliver brugt til kamp midt i centrum af fredericia hvor der går flere hunde rundt hele dagen nærmest?

3. (Undskyld mit sprog) Men hvor fucking dum er man hvis man går rundt med en hund man næsten ikke kan holde! Vennen spurtge ejeren om han ikke kunne holde ham (Hunden) og ejeren svarede nej.. FLOT!

4. Kan det passe at vi nu hver gang vi går ud skal kigge om den står der ude? (Ejeren er venner med dem som ejer pizzariaet under os)

Det skal os lige siges at dette stadigvæk ikke ændre mit synspunkt omkring pitbull..

Jeg citer fra bogen "hundens pasning og pleje" af Annette Staun

Der er ingen hunderacer der er født særlig aggressive og farlige, men enkelte hunde inde for alle racer og blandinger trænes og provokeres af tåbelige mennesker til at blive aggressive og farlige!

Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv...

Det var så min lille historie.. Håber det er til at læse og forstå..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farlig pitbull?!
Kommentér på:
Farlig pitbull?!

Annonce