640 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Problemer efter flytning Problemer efter flytning

Hejsa

Min kæreste og jeg flyttede fra en 3. sals lejlighed i en forstad, til en stuelejlighed i midtbyen i sidste uge, sammen med vores 2 årige japanske spids Simba. De første 4 dage var han slet ikke alene hjemme, da vi ville sørge for at han fik vænnet sig til stedet og alle møbler kom på plads. Den første dag han var alene hjemme filmede vi det (kameraet kunne kun filme i 6 minutter). I disse 6 minutter så Simba lidt urolig ud (peb lidt med 2 minutters mellemrum) og faldt ikke til ro. Vi har engang filmet fra vores tidligere lejlighed hvor han peb i 5 sekunder og faldt derefter i søvn.

I dag (2. gang alene hjemme), kom vi hjem til afføring og opkast over alt.

Er der gode ideer til hvad vi kan gøre? Er det tegn på seperations angst? Det er tvivlsomt om afføringen måske kan komme af ondt i maven - da Simba har sart mave og fik torskerogn og spejlæg i går.

Nogen der har forstand på dette og kan komme med gode råd?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer efter flytning
  • #2   3. sep 2014 Jeg er også lige flyttet med mine hunde Jeg lod dem ikke være alene de første dage .Så beg.jeg med at smutte ud for at handle ,så de ikke skulle være alene så lang tid af gangen ,og så øgede jeg tiden ganske langsomt ,Jeg har ikke indtryg af at mine er kede af at være alene .Men særlig den store, følger mig over alt ,hvor jeg går ,altså når jeg er her hjemme smiley

• #4   4. sep 2014 Startede i forfra med alene hjemmetræning eller skal man bare lade hunden vænne sig til det?

• #5   4. sep 2014 Start forfra med alene-hjemme-træningen igen... Og gør det så hurtigt som muligt, da det er sværere at lære en hund der allerede har udviklet angst, end en som "ikke ved hvad det er".

Da jeg flyttede i lejlighed, gjorde jeg det samme som jer - Ind til jeg fik en klage fra naboen smiley
    Bine måtte så med på arbejde i bilen i 2 mdr. ind til jeg havde juleferie og havde fri til at kunne træne alene-hjemme.

Kommentér på:
Problemer efter flytning

Annonce