Problemer efter flytning Problemer efter flytning
Hejsa
Min kæreste og jeg flyttede fra en 3. sals lejlighed i en forstad, til en stuelejlighed i midtbyen i sidste uge, sammen med vores 2 årige japanske spids Simba. De første 4 dage var han slet ikke alene hjemme, da vi ville sørge for at han fik vænnet sig til stedet og alle møbler kom på plads. Den første dag han var alene hjemme filmede vi det (kameraet kunne kun filme i 6 minutter). I disse 6 minutter så Simba lidt urolig ud (peb lidt med 2 minutters mellemrum) og faldt ikke til ro. Vi har engang filmet fra vores tidligere lejlighed hvor han peb i 5 sekunder og faldt derefter i søvn.
I dag (2. gang alene hjemme), kom vi hjem til afføring og opkast over alt.
Er der gode ideer til hvad vi kan gøre? Er det tegn på seperations angst? Det er tvivlsomt om afføringen måske kan komme af ondt i maven - da Simba har sart mave og fik torskerogn og spejlæg i går.
Nogen der har forstand på dette og kan komme med gode råd?
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
feb 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 6
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
Da jeg flyttede i lejlighed, gjorde jeg det samme som jer - Ind til jeg fik en klage fra naboen
Bine måtte så med på arbejde i bilen i 2 mdr. ind til jeg havde juleferie og havde fri til at kunne træne alene-hjemme.
Problemer efter flytning