Hunde og spøgelse? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Det her lyder sikkert meget mærkeligt og det forstår jeg godt.
Men.. I går aftes begyndte min hund Coda, at blive "bange" og bjæffe af vores lampe over spisebordet. han har gjort det 1 eller 2 gange før, men jeg har aldrig kunnet se noget. Når det sker, ændrer han adfærd med samme, fra at slappe af til at være anspændt og på vagt.
Jeg er næsten sikker på at der er eller har været noget i huset, da min kæreste, som har boet her hele sit liv, har oplevet mange ting, og jeg selv få ting.
Jeg er stadig ikke overbevist 100% om at det paranormale eksisterer, men det undrer mig alligevel at min hund kan ændre adfærd så hurtigt over for en genstand han normalt er helt lige glad med.
Jeg kan ikke se eller høre noget når han ændre adfærd men kan han?
dec 2013
Følger: 37 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 132 Svar: 960
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 212
Vi oplevede også forskellige ting i det hus, som at køleskabet slukkede, lys slukkede/tændte, banke lyde og fodtrin osv osv.
Så det kan sagtens være
Husker især en episode, en morgen hvor vi alle sidder og spiser morgenmad (Mig, søster, mor og stedfar) og min mor spørger om vi har hørt noget i nat, for de var altså vågnet ved høje banke lyde på væggen ud mod haven (Dvs. mur på den anden side) og ja, både min søster og jeg havde hørt banke lyde, bare på andre vægge..
Og andre gange hvor vi er vågnet om natten ved at køleskabet var begyndt at bippe (Det bippede når det var for varmt/stod åbent for længe)
Det er syret sådan noget x)
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.054
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 24
Julie: han er 16 måneder.
Gina og Signe: så er jeg ikke den eneste der har den mistanke.
Pia: det kan det også sagtens være, og skulle heller ikke undre mig hvis det var det, da vores strømstyring i huset ikke er det bedste og derfor godt kan give små udfald
Hunde og spøgelse?