murphy ser spøgelser... {{forumTopicSubject}}
Ej okay....måske ikke, men det ligner det!
Jeg sad elene hjemme i går aftes. kun mig og murphy.
Lige pludselig får han øje på noget ude i gangen, jeg tror straks han har hørt nået, men han ser ret opmærksomt på noget i gangen, jeg prøver at fange hans opmæksomhed, men bliver ved med at stirre forundret ud i gangen først såndan lidt ivrig, dernæst med skævt hoved. som om der går en derude??
Jeg har tidliger set et program i fjernsynet, hvor hunde opførte sig underligt eller andeledes inden en jordskælv eller tsunami.
det får mig så til at tænke på den afdøde dame som boede i lejligheden før mig...
(det var mørkt, jeg var alene og sad og så FBI files i momentet)
Så jeg pisker selvfølgelig en stemning op, og er sikker på han ser den gamle dame i gangen! totaly spooky
jeg faldt så lidt ned da martin kom hjem, da han fik mig til at føle mig lidt halvdum *LOL*
Det var så nok ikke spøgelse han så, men hvad var det???
Tror i på hunde har en form for 6. sans eller noget i den stil??
ved godt at hunde gør når de tror de ser noget, men det her var anderledes og er sket et par gange!
Dont get me wrong...ved godt det lyder lidt freaky *LOL*
har i oplevet nået ligende?
knus didie
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 43 Hunde: 8 Emner: 28 Svar: 375
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
Det er noget andet når der går nogle ude på trappen, for så skal han ud foran døren og gi et lille buff, men han stirre og ser forundret ud.
og jeg kan ikke få hans opmærksomhed..
men det vare højest et par minutter...weird
apr 2005
Ja, det skal så at jeg nemt bliver bange, får når man er alene og man bilder sig selv ind at han ser et spøgelse *LOL* kan man bare ikke få det ud af hoved....
jeg ved slet ikke hvad jeg skal tro på
apr 2005
der er ingen tvivl om, at han ser noget og han synes det er mystisk....
han løber ikke ud i gangen og mor tør sgu da heller ikke at tjekke efter LOOOL
men jeg kan jo se der ikke er noget, samtidig med han er overbevist over at der er noget
apr 2005
Ja man høre både det ene og det andet, man kan jo næsten ikke tro andet, når man selv pisker en stemning op, hvilket jeg er ret god til!
men det var os kun fordi jeg havde set det program og vidste den tidliger beboer var død i sengen....
murphy ser spøgelser...