969 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvis hunde kunne"
Hvis hunde kunne tale
Jeg vil lige dele denne tekst med Jer. Beklager den er på engelsk, men jeg har lige fået den og ikke fået den oversat. ************************************************************ I am you...
Jeg vil lige dele denne tekst med Jer. Beklager den er på engelsk, men jeg har lige fået den og ikke fået den oversat. ************************************************************ I am you...
Skrevet af: Anne R *I love my Silky's* . - 18. apr 2008
Hvis hunde kunne tale...
Sidder lidt og funderer mens vapsen sover foran brændeovnen. Rocky alene hjemme = madras bidt i stykker. Sko gnavet, alt flået ned fra hylder, tøj "stjålet" fra vasketøjskurven osv, osv. Jeg er sik...
Sidder lidt og funderer mens vapsen sover foran brændeovnen. Rocky alene hjemme = madras bidt i stykker. Sko gnavet, alt flået ned fra hylder, tøj "stjålet" fra vasketøjskurven osv, osv. Jeg er sik...
Skrevet af: Jette M - 8. jan 2008
Hvis dog bare hunde kunne tale...
Eller vi kunne forstå deres vov... ;-) Havedøren er åben og Dana hygger i haven :) Tanten sidder på kontoret og ordner nogle ting :) Dana kommer ind og vil kæle og nusse lidt, intet mærkeligt i...
Eller vi kunne forstå deres vov... ;-) Havedøren er åben og Dana hygger i haven :) Tanten sidder på kontoret og ordner nogle ting :) Dana kommer ind og vil kæle og nusse lidt, intet mærkeligt i...
Skrevet af: Badetøffel BanDana & Anton & Tante Gurli - 23. mar 2014
Spar penge på din forsikring
maj 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 110
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.635
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
jul 2013
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 131