24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Hvis dog bare hunde kunne tale... {{forumTopicSubject}}
Eller vi kunne forstå deres vov...
Havedøren er åben og Dana hygger i haven Tanten sidder på kontoret og ordner nogle ting
Dana kommer ind og vil kæle og nusse lidt, intet mærkeligt i det, men hun bliver ved og ved, hun plejer lige at skal nusset lidt og suser normalt ud i haven igen, så det er lidt underligt ... ??!?
Tanten går ud i køkkenet, og Dana følger efter, pludselig ser Tanten at hun laver et par sjove spjæt med det ene bagben...
Hmmmm.... det skal der straks kigges på... intet på benet, poten ? Hmmm... ikke umiddelbart noget at se.... jamen hov... ?? hva er det der sidder der helt oppe imellem trædepuderne ?? en stor rosen-torn... pu ha avs
Tanten piller den straks ud, og bliver belønnet med en gang ansigts-vask
Og så fræser vovse ellers ud i sin have igen, frisk og glad
Havde hun bare kunnet tale... så kunne hun have sagt : Moarh.... der sidder noget avs i min pote ...
jun 2009
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 244
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Jeg har så fundet ud af hvad hun ville fortælle mig i torsdags hun blev ved og ved med at give Bedstefar små slik på hans hænder, lagde hovedet på hans knæ, og da han blev puttet til sin eftermiddags-lur, hoppede hun op og stod med forben i hans seng, slikkede igen på hans hænder, og var i grunden meget kærlig overfor ham den dag.
Dagen efter sov han ind ...
hun var meget omsorgsfuld overfor ham, og jeg som troede hun tiggede for at få hans kage, og senere undrede det mig at hun sagde så kærligt farvel til ham
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.118
En dag havde hun trådt et stykke tyggegummi op under poten ude i haven og kom så hen til mig i sofaen og skulle have hjælp
Hvis dog bare hunde kunne tale...