{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

hvis folk dog ik var så falske.. {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg på flere af gallerierne her og noget har undret mig meget.. Folk bliver venner lærer hinanden at kende, hjælper hinanden for så til sidst at dolke den anden i ryggen..
Jeg forstår ik hvorfor at nogen skal have så ondt i røven hele tiden at når de har dolket den anden i ryggen så går rygterne straks i gang.. Vel at mærke FALSKE rygter.. Og det er bare sket så mange gange, for så mange personer på diverse gallerier..
Troede sku lidt at voksne mennesker havde lidt mere tanke gang.. Men åbenbart ik..
Hvor er verden dog egentlig et pisse ondt sted smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvis folk dog ik var så falske..
  • #1   17. feb 2009 Puh ha da da.....Håber du kommer op af hullet igen....Det er dejlig smukt vejr uden for...Tag en tur ud til vandet kig ud over det....så får du det bedre....

• #2   17. feb 2009 EJ men helt ærligt lige frem at smadre folk til de ligger på bunden pga rygter det er måske lige i overkanten

• #3   17. feb 2009 Tumling ....Ja eller bunden om man vil.....Det har visse typer mennesker en stor fornøjelse ud af.....
    Men tag et kig på dem....De har det selv mere end elendigt.....

• #4   17. feb 2009 Susannne....Hmm. Min opfattelse af venner er ikke lig med noget via en PC...Det er i det virkelige liv udenfor...
    Hvad folk mener om mig eller mine meninger på en eller anden siden da er da fuldstændig lige meget........

• #5   17. feb 2009 Det her er internettet - jeg tror måske, forventningerne til et netværk skabt på internettet er skruet lidt for højt op.

Tingenen foregår anderledes her.

Det handler om ikke at sætte sig i en situation, hvor ens privatliv bliver påvirket af det, man foretager sig på internettet.

Venskaber skabes IRL, IMO ;o)

• #6   17. feb 2009 CH. Netop.....

• #7   17. feb 2009 Det er rigtig nemt at blive "venner" på nettet... og gøre ting for hinanden... støtte hinanden i forum og have det sjovt.... men det er lige så nemt at smide det væk igen... fordi det ikke er andet....

• #8   17. feb 2009 En: det er en veninde og hendes mand der evig og altid bliver høvlet ned af bestemt gruppe mennesker.. De er røget så langt ned at de slet ik tør stole på nogen mere fordi folk laver falske rygter..

Nogle venskaber starter på nettet og føres videre ud til at man ses tit eller jævnligt.. Og så er nettet jo bare til at man kan snakke mere sammen smiley

• #9   17. feb 2009 Folk lægger alt for følsomme oplysninger ud til folk, de ikke kender.

Der ligger problemet, IMO

• #10   17. feb 2009 CH.. helt enig....

• #11   17. feb 2009 Helt enig tumle.. !

• #12   17. feb 2009 Susanne.......Ja det er et problem, at folk nogen gange fare ud af tangenten fordi man -------du laver avl uden tavle....Så bliver en del rigtig gemene.....fordi du så i deres opfattelse af virkeligheden bare er ude på at lave penge.....og intet andet.......Og al avl uden tavle det er den største synd på denne jord..... Så kan du være nok så seriøs på din måde...det tæller ikke.........

• #13   17. feb 2009 Cath...Hvordan kan noget som sker på en pc...gå ud over hans uddannelse???????

• #14   17. feb 2009 Måske handler det også om at stole mere på dig selv...

Og lade være med at involvere hele verden i hvad man foretager sig i sit liv... selvfølgelig kan man hente meninger og oplysninger for at blive bedre... men ja... tror bare man skal holde sine kort tæt til kroppen når det kommer til internettet.... der findes mange mennesker som kender sig....

• #15   17. feb 2009 kender = keder sig.. smiley

• #16   17. feb 2009 Ja men hvis du mener at du laver gode killinger uden tavle...Så gør du det......Mange mennesker i det virkelige liv.... er også lige glade med tavle eller ej......Men selvfølgelig kan du også vælge at vende det døre øre til ....og så fortsætte som du ellers har planlagt.......

• #17   17. feb 2009 Jeg synes også at folk fortæller alt for personlige ting herinde, det er ikke sjældent man sidder og krummer tæer over de oplysninger folk lægger ud.
    Men jeg tænker at hvis det ligefrem ødelægger folks liv at være herinde hvorfor så tilbringe så meget tid her?? Jo mindre man involverer sig jo mindre sårbar vil man også være... det er egentlig nemt nok...

• #18   17. feb 2009 Cath, det kan godt være, du synes jeg er grov nu, men hvis din mand ikke har rygrad til at håndtere sådan en oplevelse, så har han altså et problem.

Der må lidt mere hård på brystet - det nytter ikke at give andre mennesker magten over ens liv på den måde. Så må man altså fighte lidt.

Det kan også blive FOR følsomt.

• #19   17. feb 2009 Cath:
    Det er da, det mest tossede, jeg har hørt indtil nu.
    Hvorfor i alverden skulle han droppe sin uddannelse pga. et fjols, der kommer med løse påstande?
    Tror da iøvrigt, at de fleste it-nørder ved, hvordan man hacker...

• #20   17. feb 2009 Jamen, så må du give ham et spark i bagdelen
    og sige han skal mande sig op;-)
    Og så ellers glemme sådan en idiot.
    Sådan nogle er da ikke værd at spilde tid på.

• #21   17. feb 2009 Welcome to the real world...

hvis man lægger sit privatliv til offentligt skue kan slige ting forekomme.. det er lidt lissom Se og Hør... når det går godt må alle godt vide om de kendte... når det går knap så godt behøvs det ikke.... og rygter florerer alle steder hvor der er flere mennesker, så hvis man ikke vil ha noget i nakken, holder man sin k.... og nøjes med small talk

• #22   17. feb 2009 annelise: de har jo hjulpet nogen som nu spreder rygter.. det er da ik lissom du lige skriever smiley

• #24   17. feb 2009 Tumling... det fortæller jo mere om dem der spreder rygter end om dine venner...
    De må lære at lukke ørene og sk... på hvad der bliver sagt... eller holde sig væk fra de mennesker... de er jo alligevel ikke værd at pleje omgang med...

Min første kommentar var mere generel med hensyn til fnidder og rygter...

• #25   17. feb 2009 Og når han nu er det, synes jeg, han skulle rette ryggen og ryste oplevelsen af sig OG GØRE SIN UDDANNELSE FÆRDIG!
    Sådan nogle mennesker kan ikke skade en mere, end man selv lader dem.
    Hun er nok bare blevet sur over, at han ikke lige var til rådighed, når det passede damen:-)

• #26   17. feb 2009 når folk man møder på nettet via ens tastatur begynder a svine, sladre eller smide rygter om en, kan det self sårer en hvis de er enormt onde! men hey jeg trækker bar på skulderen og smiler for så længe jeg og min familie og irl venner ved hva sandheden er så kan dem fra nettet sku sidde og hamre i tastaturet ligeså meget de vil:D

ja self er det da skide surt fx at ens søster laver en video med tekst og billeder og musik og gør en til en narkoman og alkoholiker fordi ens mor er det og man selv går i by (med måde) det såre da og det skide ærgeligt folk kan synke derned, men hvem s liv er mest surt? dem der sidder og netop tænker over hvordan de nu liige skal såre den anden eller den som bare trækker på skulderen og lader dem sejle i deres egen sø? kom op på hesten igen de damer:D

Kommentér på:
hvis folk dog ik var så falske..

Annonce