{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

lars n
lars n
Tilmeldt:
26. okt 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

min værste oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver dette indlæg da jeg ikke kan sove før at jeg er kommet ud med nogle af med min vrede.
Normalt er jeg stærkt modstander af hundeloven, men idag oplevede jeg mit værste mareridt da jeg var på café.
Der sad jeg med min kæreste og vores to hunde (en cairn terrier og en bouvier des flandres).
Mens vi sad der kom en ældre herre med en westi. Han spurgte om han kunne hilse på vores. Men vores cairn kan ikke lide andre han hunde så vi sagde at dette ikke var så godt. Manden gik videre men nåede kun ca 1, 5 meter før der kom en muskel hund løbende. Til vores Held løb den lige forbi os og over til westien og bed den. Lyn hurtigt kom der en ven til ejeren løbene for at stoppe den men uden held. Jeg skyndte mig at få min kæreste og vores hunde i sikkerhed bag lås og slå. Derpå kunne jeg komme tilbage og se til den lille westi. De andre havde imidlertid fået skilt hundene ad. Det sidste jeg hørte var at hunden overlever. Tilbage står man bare magtesløs i situationen. Jeg håber aldrig at nogle andre skal opleve det som jeg har oplevet idag. Det er bare ikke til at fatte hvor tæt på at det var. Det kunne lige så godt have Været vores cairn, den løb lige forbi vores og jeg er sikker på at hvis det havde Været vores havde min nok ikke overlevet med hans temperament.
Jeg ved jo godt at det ikke er hundens skyld men for h#@#.
Hvis bare at ejerne kunne tage at sætte sig ind i hvilken hund og krav den har. I stedet for at få en der får dig til at se farlig ud.
Sorry men må bare komme ud med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min værste oplevelse
Kommentér på:
min værste oplevelse

Annonce