Andre forumemner med "Feriebarn"
feriebarn
jeg har en drægtig tæve, 4 uger henne ca. hun er en super rar og psykisk stabil tæve. nu er jeg blevet spurgt om jeg vil passe et vennepars hund mens de er på ferie i to uger, og her er jeg lidt i tv...
jeg har en drægtig tæve, 4 uger henne ca. hun er en super rar og psykisk stabil tæve. nu er jeg blevet spurgt om jeg vil passe et vennepars hund mens de er på ferie i to uger, og her er jeg lidt i tv...
Skrevet af: lisbet v - 14. aug 2013
Taknemmeligt feriebarn
Hej Allesammen Vi skal på ferie i morgen, og har været ude i lidt af et puslespil for at få alle hundene afsat i kærlige hjem imens. Men jeg er bare SÅ glad for, at det er lykkedes. Allerede i ...
Hej Allesammen Vi skal på ferie i morgen, og har været ude i lidt af et puslespil for at få alle hundene afsat i kærlige hjem imens. Men jeg er bare SÅ glad for, at det er lykkedes. Allerede i ...
Skrevet af: Karina og Møghundene - 23. sep 2008
Feriebarn igen
Hejsa ! Så er der opdateret inde på mit feriebarns side :0) Kigger I ikke forbi ? (link fjernet) MVH June, buller-sitteren *G*
Hejsa ! Så er der opdateret inde på mit feriebarns side :0) Kigger I ikke forbi ? (link fjernet) MVH June, buller-sitteren *G*
Skrevet af: June ! - 21. maj 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Toilet løber 1.000 kr.
- Montering af emhætte 1.000 kr.
- Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
- Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
- Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
- Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.483
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.165
det kan være rigtigt trættene at være babyhund..
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
Feriebarn