Taknemmeligt feriebarn Taknemmeligt feriebarn
Hej Allesammen
Vi skal på ferie i morgen, og har været ude i lidt af et puslespil for at få alle hundene afsat i kærlige hjem imens. Men jeg er bare SÅ glad for, at det er lykkedes.
Allerede i går afleverede min kæreste Aqui ovre ved hans opdrætter - og den troløse hund havde slet ikke tid til at sige farvel, fordi han var i fuld gang med at lege med sin kuldsøster
Min svigermor har ringet stort set dagligt i de seneste dage- hun skal passe Lanka - for at fortælle om nye ture, hun har udtænkt de skal gå, eller forhøre sig omkring hvad mad Lanka må få at spise mv.
Mine forældre skal passe Punktum, som de altid gør, og der er også allerede lagt lagen over "hendes" stol, så den er klar til hende, og indkøbt gode kødben.
Og så skal Qimmit hjem til vores venner og deres to lab-tøser, som han bare ELSKER at lege med. Og de har allerede snakket om, at han skal med ud at løbe, og at det bliver dejligt at få en hund i huset i fornuftig klappe-højde.
Er der noget at sige til, at man så er helt euforisk af taknemmelighed over, at man har så stort og velfungerende et hunde-netværk? Så man ved at man med god samvittighed kan tage afsted, og vide at ens øjesten ikke bare er passet - men ELSKET - mens man er væk
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.287
jeg ville ønske jeg havde sådan eet....
rigtig god ferie og håber du må nyde det......
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.626
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 82 Hunde: 8 Emner: 515 Svar: 12.500
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.609
Taknemmeligt feriebarn