{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Camilla F
Camilla F
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvalp tisser overalt {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg hentede for 1½ måned siden en lille pomeranian han på 9 uger, og begyndte straks at opdrage på ham, så vi ikke fik problemer med gøen, tis overalt på vores nye trægulv osv. Men nu er han så begyndt at tisse meget små sjatter tis overalt i lejligheden, hvilket han kun gjorde den første uge efter vi lige havde fået ham, hvad kan det være der stikker ham? Han bliver lukket ud en gang i timen, hver gang han har spist, drukket, sovet eller leget, så hvorfor begynder han at sjattisse overalt, når han bliver lukket ud, når han skal? Han plejede også enten at gå til døren når han skulle ud, eller bare pibe, men det er han stoppet med, og vi skal nu selv finde ud af om han skal, hvis ikke han allerede har tisset indenfor. Han er 15 uger gammel i dag smiley
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp tisser overalt
  • #2   4. jun 2014 Ham må en tur til dyrlægen først og fremmest - tjekkes for urinvejsinfektion.

Meeeen - man kan nu aldrig forvente at renligheden er kommet for at blive, når de ikke er ældre smiley

• Camilla F
    Camilla F Tilmeldt:
    jun 2014

#3   4. jun 2014 Nu det bliver nævnt, så tisser han faktisk oftere når han er ude at blive luftet, men burde han ikke sige noget, altså burde det ikke gøre ondt? Min kæreste lå med ham i sofaen i går aftes, Wi-Fi sov (det hedder hunden), og da han ville samle Wi-Fi op, havde han tisset i søvne.. Han må en tur til dyrlægen, og så må vi se smiley Mange tak for svar smiley

• Camilla F
    Camilla F Tilmeldt:
    jun 2014

#7   4. jun 2014 Vi skælder heller ikke ud når han tisser, men gør nøjagtig ligesom dig smiley Vi tager ham en tur til dyrlæge, og hvis der ikke er noget, må vi jo bare starte forfra med den lille fyr smiley

Kommentér på:
Hvalp tisser overalt

Annonce