{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

susanne a
susanne a
Tilmeldt:
30. mar 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

pis overalt {{forumTopicSubject}}

Vi har en blanding af Rottw/Lab/Schæf hun er 5 mdr,hun tisser konstant på gulvet,hvis man siger nej,kan være hvis feks springer op af en dør,en gæst,jagter en kat.Om morgenen når hun kommer og vækker os pisser hun på gulvet når vi siger godmorgen til hende.Hun kommer fra et godt sted,vi har fulgt hende siden hun blev født,Vi har ikke skældt hende ud over hendes pisseri,min kærste siger det går over,og det fordi hun er glad,og kun er en hvalp....Men jeg hendes mor er så træt af hende,træt af mit hus skal flyde i hundepis,træt af våde sokker,træt af og gøre rent efter en hund hele dagen...hun har ødelagt mine nye sko,to opladere til min bærbar,oplader til min telefon,min dyne,mit tæppe,min sofa,min have er fyldt med huller oma...Kærsten tager det stille og roligt,jeg må ikke skælde hende ud,går jo over hun er jo kun en hvalp.....jeg har mest lyst til og aflevere hende hos dyrlægen når han ikke er hjemme...Fandme om hun ikke er igang med min arvede kongestol nu,pis køter....undskyld mit ordvalg men jeg er bare træt af det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pis overalt
  • #1   22. jul 2008 Hvad har i selv gjort for, at det skal være lettere for jeres hvalp?
    Har hun været opdrættet indenfor i et hus eller?


  • #2   22. jul 2008 Kommer hun nok ud? og bliver hun aktiveret nok?
    Synes da det lyder som om hun gør det når hun bliver glad.

    Min Lupo er heldigvis blevet næsten renlig nu, men nogen gange når han bliver helt vild glad og ikke har været ude et stykke tid kan han godt finde på at "dryppe" mens han springer rundt af glæde


  • #3   22. jul 2008 hehe.... Undskyld, jeg kom til at sidde og grine lidt, for genkender det hele fra mine egne... Kan udmærket forstå du er træt af hende...

    Antons sidste erobring er vores elevationsseng.... Ledningerne er nu i cm-stykker... umulige at reparere... og benene knækker nok snart, for de er også tygget ret tynde...

    Men jeg har det nok ligesom din kæreste... Tager det stille og roligt, for jeg VED det går over med tiden:-)


  • #4   22. jul 2008 Du bør lytte til din Kæreste.
    Dit humør hjælper slet ikke....


  • susanne a
    susanne a Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #5   22. jul 2008 Tak for i vil svare mig...hun er 100% renlig...men pisset sker når jeg siger nej,føj Molly,når folk kommer ind,når folk går,bare man nogle gange kikker på hende.......Hun blir aktiveret i hoved og r_ _ .....har alt i legetøj...får det rigtige foder,jeg fatter bare ikke hvad der er vi gør forkert

  • #6   22. jul 2008 Susanne. 2 ting. nogle hvalpe har i det første år en lukkemuskel som de ikke har kontrol over. Det bliver værre hvis hvalpen mærker vrede, og det lyder det til du er til fulde. En hvalp bider ting istykker, i det hele taget er en hvalp kun et stykke råmatriale, som man kan forme til at blive en dejlig hund.
    Men Susanne det kommer ikke af sig selv, så hvis du ikke gider din hund, ja så gider du heller ikke at tage den tørn som en god positiv opdragelse af den kræver.
    Så for hundens skyld, hvis den skal være sammen med dig for længe ad gangen, uden du kan lege og træne den ordentlig, ja så skal du se at få den omplaceret.
    Hvad siger din fyr til, at du har det hundesyn som de skriver her.?????


  • susanne a
    susanne a Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #7   22. jul 2008 Molly drypper ikk,men hun ligger en sø hver gang,og jokker rundt i det og har det så med rundt i hele huset..

  • susanne a
    susanne a Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #8   22. jul 2008 snow k
    du må ikke tro jeg ikke er glad for vores hund,jeg er os sammen med hende og leger med hende.....men det meste af dagen går med og sørge for huset ikke lugter af hendes pis.....det der jeg er mest irriteret,og hvis jeg vidste hvad jeg skulle gøre haved jeg ikke skrevet her.....


  • #9   22. jul 2008 Tja, min hanhund på snart 2 år har lige flænset min dyre Tenson regnjakke, min stedmors fleece, 2 kuglepenne og et hundetæppe fordi han var hysterisk over ikke at kunne komme hen til en løbsk tæve smiley Heldigvis slap den nyindkøbte gps.... Var lige ved at gå ud af mit gode skind, men trak vejret og talte til 5 smiley Tålmodighed er vist mit bedste råd til dig!!!!
    Måske I skulle prøve at give lidt mindre opmærksomhed. For eksempel om morgenen - prøv blot at tage hende med ud og tisse uden at kigge på hende eller snakke til hende! Og bed gæster ignorere hende det første stykke tid.
    Held og lykke med det!


  • susanne a
    susanne a Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #10   22. jul 2008 snow k
    Min kærste tager det roligt,men er godt klar over det noget skidt...Han håber bare det er en periode,håber jeg os,hun skulle jo meget gerne blive gammel her hos os


  • susanne a
    susanne a Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #11   22. jul 2008 stine k
    tak for dit råd,vil prøve det de næste par dage


  • susanne a
    susanne a Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #13   22. jul 2008 Hun er dejlig,jeg tager mig os samme så hun ikke mærker jeg er ved og bli tosset...gælder os resten af familien.Adfærdskonsulenten siger og jeg skal aflede hendes opmærksomhed fra mine møbler i form af og give hende legetøj..gør jeg os.men alligevel er hun i mine ting hele tiden,tager hende to sek og sætte tænderne i noget.Vi går lange ture hver dag,mange gange,går til hundetrænning,sørger for hun er sammen med andre hunde,børn og voksne...

  • #14   22. jul 2008 Min hund gjorde det samme. Hun havde det bare med at skide i stedet for. Og faktsik i de samme situationer. :s
    Prøv at drop "godmorgen" Men skynd dig ud at lukke døren op, og lad hende tisse. uden for self smiley Når det er gjort, så ros, ros ros.
    Mht til ledninger. Puha. Det kender jeg alt for godt. Min tog tilsidst ret ind i beton væggen, og ret ned i trægulvet. Jeg var ved at hive hende i små stumper.
    Men ja! Hun var kun en hvalp! :o! og det er slut nu.
    Tåldmodighed er desværre det bedste. Selvom det er mega svært.


  • #16   22. jul 2008 Min gjorde det forresten mest når jeg ikke var hjemme. (bide i ting)
    Så jeg prøvede adfærskonsulent, hjerneaktivitet inden jeg gik, beroligende duft (købt hos dyrlægen), gav hende min bluse som duftede af mig, tændte musik, leg uden for. Jamen hvad jeg ikke gjorde altså. Men intet hjalp. Tilsidst fik hun et stort hundebur. Og så var det slut. Hun pev ikke, overhovdet, og blev rigtig glad for det. Brugte det som kurv af sig selv.
    Så jeg fandt ud af at hun var en hund, som skulle have LIDT plads, for at kunne falde til ro. Hun sad i bur i ca 1 år. Og nu er hun en helt anderledes hund.
    Det skal lige siges at de ændre adfær efter første løbetid. Så lad os håbe at det måske kan hjælpe hende.
    Hun skal nok blive en god hund.

    Få hende her ind på HG smiley


Kommentér på:
pis overalt

Annonce