{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Bliver den stresset/forvirret {{forumTopicSubject}}

Hejsa, min storebror og hans kæreste har købt sig en Chihuahua som er 10 uger. Og den som reelt bor den fast her ved os/ham. Men så fx. I en weekend hvor han skal arbejde og næsten ikke er hjemme, så tager min brors kæreste den selvfølgelig med hjem til hende. Men mit spørgsmål er så, om den bliver stresset eller forvirret af det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver den stresset/forvirret
  • #1   30. maj 2014 Personligt ville jeg foretrække hun var i hans hjem med hvalpen

• #2   30. maj 2014 Det kommer vel an på hunden. Min ville som hvalp sagtens ha ku klaret det men han var osse en robust lille fyr...

• #3   30. maj 2014 Muligvis, min tæve på nu knap 1½år har som hvalpen du omtaler sådan et liv, og det kunne hun bare ikke klare, hun stressede og blev utryg ved nye mennesker og ønskede ikke længere at børn feks. kom hen til hende..
    jeg har nu fundet en løsning så hun kun er i ét hjem og hun er tilbage som den dejlige, kærlige børneglade hund som hun var inden smiley
    og vil aldrig igen udsætte hende for sådan et pres.

• #4   31. maj 2014 Det kommer an på hunden
    Min kæreste og jeg har haft flytter frem og tilbage med vores 3 hunde
    Inden vi flyttede sammen (den ene fik vi som hvalp i den periode) og det havde de intet problem med
    Men nu er hvalpen nok også den mest velafbalancerede hund jeg har kendt

Kommentér på:
Bliver den stresset/forvirret

Annonce