{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Hvalp gider ikke at gå {{forumTopicSubject}}

Jeg har en super sød hvalp der elsker at løbe rundt og lege i både have og inde for..... Men lige så snart vi skal gå tur så sætter han sig ned og vil ikke gå længere. Jeg har prøvet at logge ham, men lige så snart han for godbidden så sætter han sig igen smiley I starten hjalp det lidt med at logge og der ville han gerne gå smiley

Han bliver 10 uger på mandag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp gider ikke at gå
  • #2   16. maj 2014 Haha hold da op det var lang tid smiley Jeg må prøve og give ham den tid han har brug for smiley Min søster har hans (hvalpens) søster og den vil rigtig gerne gå tur smiley

  • #3   16. maj 2014 verden er så stor og farlig, haven er så dejlig tryg

    du må bare lokke, gøre det sjovt og så ellers bare tage den tid det tager

    en hvalp på 10 uger skal heldigvis ikke ud og gå lange ture, men bare lige lidt rundt


  • #4   16. maj 2014 præcis, tag det bare i hvalpens tempo, som Janne skriver så hvalpe i den alder ikke behov for at gå ret langt (1 min pr uge hvalpen er siger en tommelfingerregel, så 10 min nu). evt bare sæt dig på en bænk og betragt verden sammen med den.

    undgå at lokke, det bliver bare en dårlig vane, vend hellere ryggen til og stå stille når hvalpen sætter sig, så skal den nok rejse sig og komme om på forsiden af dig smiley


  • #5   17. maj 2014 Okay mange tak for råd smiley

Kommentér på:
Hvalp gider ikke at gå

Annonce