{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Jomiha
Jomiha
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60

Hvor køber I ben? {{forumTopicSubject}}

...Altså andre ben end okse og svineribben (som vi får hos slagteren) eller kylling/kyllingelår.

Jeg har svært ved at finde de mere "eksotiske" slags, som fx lam, kalkun, hest, ged etc.

Rigtighundemad.dk sender vist kun meget store pakker af gangen (?), og jeg vil gerne kunne købe et par kg af flere forskellige slags, så min fryser kan være med. smiley

Web eller Viborg-Hobro-Randers-Aarhus området.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor køber I ben?
  • Jomiha
    Jomiha Tilmeldt:
    mar 2014

#2   30. apr 2014 Tak, Kathrine! Det ser dog ud til, at de leverer omkring Vojens.

Jeg har også fundet hundeogkatteimperiet.dk, men de leverer på Sjælland...

Andre bud?

• #3   30. apr 2014 Er der ikke en dyrehandler i området som forhandler barf? Det er der vi køber vores ben smiley

• Jomiha
    Jomiha Tilmeldt:
    mar 2014

#4   30. apr 2014 Jo, men de har vist kun kylling, okse, lam og sådan noget. Men det ender det nok med indtil videre.

Jeg har efterspurgt vildt, ged eller andet hos (link fjernet) så det ville de måske bestille hjem, når de skal have nye varer. smiley

• Jomiha
    Jomiha Tilmeldt:
    mar 2014

#6   30. apr 2014 Jeg undgår også for det meste kraftben (er det ikke dem med marv i?)

Strubehoveder tror jeg, at frøken hund ville elske - er ret sikker på hun ikke har samme fine fornemmelser som mig over for diverse dyrerestprodukter. smiley

• #9   30. apr 2014 Prøv at kontakte dem ved www.hundeparadiset.dk For godt nok står der kun noget om levering ved Vojens men jeg ved at de en gang om måneden er i 7200 området og leverer gratis hvis man bestiller en uge før eller sådan noget lignende. De kommer også til Fyn og vist nok også Sjælland. Så de kommer ret langt omkring.

• #11   30. apr 2014 Det kan du på de små private slagterier/gårdbutikker. Disse små slagterier med butikker har som regel alle mulige ben fra forskellige dyr, da de også slagter for private.
    Der må også være sådan et slagteri/butik i dit nærområde.

Her er nogle slagterier i Nordjylland, men der er garanteret flere. Sådan et sted som Nr. Onsild slagtehus har garanteret alle mulige ben.

(link fjernet)

• #12   30. apr 2014 TS, hvor er du fra? Kan se der står nordjylland på din profil? Jeg har nogle hesteben du kan få, hvis du vil, som jeg selv har hentet fra en slagter, men med 100 kg så har vi ikke meget plads til vores eget kød haha smiley

• Jomiha
    Jomiha Tilmeldt:
    mar 2014

#13   30. apr 2014 Stine: havde slet ikke tænkt på halal-slagtere, god idé!

Anni: Jeg bor ved Hobro, så Nr. Onsild slagtehus skal da selvfølgelig besøges - tak for tippet.

Silja&Pernille: Hobro-området. Sikke et flot tilbud! smiley Hvor skal det hentes?

• #14   30. apr 2014 Det kan hentes enten i Kjellerup eller Vaarst 9260 smiley

• #15   30. apr 2014 jeg køber kyllingelår i Brugsen. En stor frost pose.

• Jomiha
    Jomiha Tilmeldt:
    mar 2014

#17   1. maj 2014 Med lidt held kan jeg hente hesteben ved Silja&Pernille. smiley

Og så har jeg opstøvet lammeribben hos Onsild slagterhus. Jeg gav 3 kr for omkring et kg. Lidt en anden pris end hvad jeg har set online. smiley

Tak for tipsene alle sammen!

• #18   1. maj 2014 halal slagtere? Der ville jeg jo nok sætte grænsen for hvad jeg vil støtte af foretagender smiley ..

• #19   1. maj 2014 Doggymom du er godt klar over den eneste reelle forskel er at der bliver bedt en bøn over dyret ik? udover det så er det ulovligt i dk at udbløde dyr før de er bedøvede, derfor får de som alle andre dyr, et skud af en boltpistol -for derefter at blive udblødt...så du vil ikke støtte en bøn???

Kommentér på:
Hvor køber I ben?

Annonce