{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Hundens hukommelse :) ? {{forumTopicSubject}}

Hvor længe kan en hund huske ? smiley

Gik ryddet Balders bamser op og fik et ikke flash back af da den store gik i stykker..

Min veninde og jeg kommer hjem og Balder har pillet fyldet ud af ryggen på bamsen, vi begynder at samle fyld om og propper det i bamsen igen, Balder vil så ruske i bamsen og pille fyldet ud af den igen, selvfølgelig smiley

Men jeg tager Bamsen og siger Nej og sætter den ind oven på nogen papkasser...

Det er 2 måneder siden det skete, en dag får Balder far i bamsen igen hvor jeg ikke er hjemme, dog denne gang uden at pille fyldet ud, ikke engang når han er alene piller han fyldet ud...

Kan han huske at han ikke må ?
eller er jeg bare vildt heldig ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundens hukommelse :) ?
  • #1   20. mar 2014 Hvordan hundens hukommelse er strikket sammen ved jeg ikke, men jeg ved at vores hunde kan huske øvelser, mennesker, oplevelser og dyr i mange år, selvom de i mellemliggende periode har været helt væk fra tingen/personen/dyret.

Det er jo derfor, at en hund kun skal have gode oplevelser i de tidlige prægningsfaser. Oplevelser hænger fast for altid.

• #2   20. mar 2014 Ja jeg mener også at hunde er utrolige til at huske smiley

• #3   20. mar 2014 Det giver jo enlig meget god mening smiley

Bliver nogen gang maget overrasket over hvor kloge hunde faktisk er, selv om jeg i bund og grund godt ved det smiley

Tak for svaret Malene smiley

• #4   20. mar 2014 Tjaaaa..... svært at sige ..... men min *Lasse *.... havde en stor ulækker edderkop med dutter på benene..... Han elskede den edderkop , og legede KUN med den.

Så en sommer blev den væk... smiley .... *Lasse * blev ved med at rende hen til hegnet og kigge rundt.... jeg ledte og ledte og ledte .. kravlede rundt i alle buske ... ledte højt og lavt..... den VAR væk....

Så gik tiden ... og det blev vinter .... og jeg ville vaske alt hundenes legetøj ,,, og siger til *Lasse *......
    " Jamen hvor er din edderkop dog henne ? "....... og *Lasse * spurter ud på terrassen til hegnet og kigger og leder.
    Jeg følger efter og kommer i tanke om , at edderkoppen jo var blevet væk der om sommeren .........

OG hvad ser jeg ...... oppe i mit røde Ahorntræ .... hænger edderkoppen fast i grenene..... jeg henter den ned og hunden var LYKKELIG......

*Lasse * kunne huske at edderkoppen var liiige der .... men jeg havde bare ikke kunnet se den pga. alle bladene på træerne......... men nu var bladene jo faldet af træet.... og jeg kunne se edderkoppen.

Såååå ....... her kunne *Lasse * så huske et ½ år tilbage ... hvor edderkoppen var ... smiley

• #5   20. mar 2014 Nittib - Årh, sikke en sød historie alligevel smiley Godt han fik sin elskede edderkop igen.

• #7   20. mar 2014 Hahah Minion elsker din måde at skrive tingene på smiley

• #8   20. mar 2014 Tror i grunden hunde husker meget godt.

Dana har ikke glemt hvor der KAN være strøm i jorden.

Dana har ikke glemt at jeg slæbte en stor stige ind i stalden og fik naldet hende en på lampen, ergo stigen er farlig.

Dana ved også godt hvor hønsegården er, og har jeg en skål i hånden, uanset farve eller en gryde, en pose kan osse gøre det, så skal vi ud i til hønsene siger hun og render i forvejen. smiley

Kommentér på:
Hundens hukommelse :) ?

Annonce