{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Stakkels hund {{forumTopicSubject}}

I går var vi inde forbi en pølsevogn hvor der står en hund bundet (tror det var en hønsehund) hunden gøede en masse og vi kiggede lidt på den og fik at vide at der var ringet til ejeren fordi den var løbet væk, vi spurgte hvor længe siden, tjoo ca 20 min og han ville komme og hente sin hund. Vi blev der mens vi kiggede lidt på vovsen, dens tænder var helt gule og det blødte fra dens tandkød, den så lidt gammel ud men frisk i øjnene!
Efter endnu en rum tid, tror den stakkels hund havde stået bundet omkring en halv time kommer ejeren hen og henter sin hund. man kan se på hundens "sprog" at den ved at den får skæld ud. den bukker sig helt. Han griber hårdt fat om snuden på hunden, råber og skriger af den. Han tager fat i dens kæbe og tvinger hunden ned i jorden, der bliver det for meget for mig, derfor siger jeg. Den stakkels hund har kun lille hukommelse, den aner ikke hvad du skælder den ud over. jeg får svaret, jeg har fandme haft disse hunde i mange år jeg ved ... hvad jeg snakker om. Jeg måtte bare sige, det kan man altså ikke se på den måde du behandler hunden på.

UHA hvor bliver jeg forarvet, hvis han ved så meget om hunde så.... stakkels vovse, den har garanteret ondt i bisserne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels hund
Kommentér på:
Stakkels hund

Annonce