{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiser lort igen...
  • #1   3. feb 2014 Hvad er det for noget lort han spiser?

• #2   3. feb 2014 Hundelort smiley

• #3   3. feb 2014 Ok Rene det har jeg hørt andre hunde gør men ved ikke hvorfor Mine æder ikke hundelort men kan finde på at æde rævelort smiley

• #6   3. feb 2014 Føj Stine Hvor smiley hulan finder han det

• #7   3. feb 2014 Der er flere grunde. men køb en dåse med ananes i skiver og spis en bid så hunden også vil ha noget også gi den lidt, så stopper den med at æde lort. Jeg ved ikke hvorfor men det virker, og det er ikke som nogle tror kun hundenes egen lort den lader være, det er alle andres lort. Så ned efter ananas, en dåse koster en 5er i netto. smiley

• #9   3. feb 2014 Dryp Tabascosovs på afføringen, så lader din hund være med den uvane. Det har intet med proteinmangel, eller anden fodemangel, men skyldes en dårlig vane, der skal væk

• #10   3. feb 2014 Ja Stine det er klamt De mennesker som skider i buske og andet kunne da samle det op lige så godt som hundeejere skal Jeg ved ikke hvorfor at hunde kan li afføring fra mennesker Men det kan de altså Det er godt mine ikke kan komme i nærheden af sådan noget smiley

• #11   3. feb 2014 Jeg kan jo ikke gå og give andre folk´s hunde ananas eller have en flaske tabasco i lommen og så ellers prøve at finde dem før ham....

Jeg samler op efter min hund på gaden smiley

• #12   3. feb 2014 He He Rene Det gad jeg sku heller ikke smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.048
    #13   3. feb 2014 Jeg har ingen anelse om hvorfor, men begge mine hunde gør det samme.

Som hvalp spise Gustav gerne andres efterladenskaber, men Ingle gjorde det ikke. De spiser kun de frosne hundelorte, og de har aldrig spist hverken egne eller for den sags skyld hinandens.

• #14   3. feb 2014 Pomtoy. For det første : hvem går så lige rundt med tabasco i lommen på lufteturen, og hvcem går og kigger efter lorte bag hver en busk og HVEM er så led at gi sin hund tabasco fordi den gør noget der er helt naturligt for hunde og alle andre altædende pattedyr. De mangler ingenting men det er en medfødt ting, som man vænner hunden fra. Tæver gør det naturligt for at få deres hvalpes maver igang, og andre gør oftest pga.lortens ejer har spist noget godt som ikke er helt fordøjet, så det kan sagtens tåle endnu en tur gennem tarmsystemet hvor æderen kan få næring ud af det. Prøv at læs lidt om den tamme ulv du deler hjem med.

• #15   3. feb 2014 DeUps ja fint ska det være smiley DU skal KUN gi DIN hund ananas, LÆS hvad jeg skriver smiley Hahaha

• #17   3. feb 2014 Flere af min hunde har gjort det, alle stoppede efter en lille smule ananas, beauty som jeg har nu åd både rævenes og en fremme mands lort, efter ½skive dåse-ananas gjorde hun det aldrigt igen. Så det virker. Men hvis i fortrækker at hunden æder lort, so be it. smiley

• #18   3. feb 2014 Anita giver du ananas lige efter at hunden har ædt en lort? smiley

• #20   3. feb 2014 Det "gamle" råd med ananas gik på at give hunden det, hvis den spiste egen afføring.

Har ikke hørt eller læst om man kunne give det forebyggende mod andre´s lorte....

• #21   3. feb 2014 Næ, når jeg har set en af mine hunde har ædt lort så har de fået et par bidder ananas, beauty fik kun en ½ skive, af dem der ligger i sukkerlage=Dåse ananas fra Netto og hverken hun eller mine forrige hunde "der fik rå ananasbidder,"rørte siden rævenes, andre hundes eller menneske lorte igen. Jeg ANER ikke hvorfor det virker, men det gør det og i de 40+år jeg har benyttet det har ingen endnu fundet et bedre elller virksomt middel pillerne fra dyrlægen virker ikke på ret mange hunde,men ananasen virker på alle. smiley

Jeg ved heller ikke hvorfor folk spørger om råd, og når de så får det bedste og nok eneste råd der virker øjeblikkeligt så vil de ikke engang prøve. hvor latterligt er det lige, ja jeg spørger bare, og at sige : Det får jeg aldrigt min hund til at æde ? Har du prøvet siden du ved det, og spørger du om din hund vil æde penicillin hvis den er syg ? nej så smider man pillerne ned i halsen på hunden, Så let kabn det gøres. men nej, det er åbenbart sjovere at kunne sidde og beklage sig over sin hund, om jeg fatter det NOPE.mage til stivnakkethed har jeg sjældent mødt, så det må være en mand jeg prøver at nå ind til. ;-).

• #22   3. feb 2014 Godt nok en kedelig måde at kommunikere på .-(

Hvis det er så slemt, så hop dog tråden over....

• #24   3. feb 2014 Anita Jeg skal prøve det med ananas Næste gang en af mine hunde æder rævelort smiley

• #25   3. feb 2014 Stine: er du ikke bange for det er misbrugere, og der er en masse i deres ja,.. Lort.. som kunne skade din hund? ved godt du ikke ligefrem går og opfordrer ham til at spise det, men jeg ville bare være meget obs på det smiley

• #27   3. feb 2014 Tvivler jeg slet ikke på stine smiley tror bare jeg ville blive lidt bekymret for hvad min hund nu havde spist.. Hvis det evt kom fra en misbruger. Men godt nok han er ved at være vokset fra sin uvane smiley

• #28   3. feb 2014 Kæft..kan man ikke engang se mine smileys eller de små blink, at alt blir sagt med et glimt i øjet. OK SÅ er jeg da daffet af,sikke en gang Mokker i er.Hold da op.. BYE BYE.

Inger det gør du bare, Jeg krydser alle 10 fingre for dit forsøg. smiley ses søde.

• #29   3. feb 2014 Anita - Jeg har så et pragteksemplar her, hvor annanas ikke har den ringeste virkning.
    Yota (5 måneder) æder lort, både andre hundes, egen og fra andre dyr.

Hun synes annanas smager fantastisk og spiser gerne både den billige med sukker, den lidt dyrere i egen juice og rå, men hun æder også fortsat lort, hvis hun kan se sit snit til det.

• #30   3. feb 2014 Stine. jeg skrev da ikke til dig, men Rene, så hvorfor tar du det som en personlig fornærmelse ?
    Og Rene. ingen af mine hgunde har nogensinde ædt deres egen lort, så hvorfor har rådet altid hjulpet ? KLOGE ÅGE smiley Og hvorfor overser folk altid smileys og blink når de bare ikke gider at høre at de er lettere tossede fordi de spørger om råd men ikke vil afprøve rådet ?
    Jeg skrev bare at jeg ikke fattede det og så vil jeg ha at alle skal lystre mig.. Ok så siger vi det...STINE--

Inger. Du skal være velkommen, jeg håber self.det bedste. Ses søde. smiley

• #31   3. feb 2014 Min æder sommetider marsvin og kaninlort, hvis jeg spilder lidt, når jeg ordner deres bur...

• #32   4. feb 2014 Jeg vil gerne undskylde for min åbenbart "grimme tone" som jeg kan stadig ikke selv kan se, nok fordi jeg skrev tingene med et glimt i øjet og et smil på læben, men det kunne I self. ikke se gennem skærmen. Jeg er og var ikke ude på at genere nogen på nogen måde, jeg ville bare gerne hjælpe med noget jeg selv har oplevet har virket, og som jeg også ved at mange andre herinde har afprøvet hvor det også har virket.
    Jeg blev bare ret ked og skuffet over de reaktioner jeg fik, eller slet ikke fik, når nu jeg som sagt bare ville hjælpe.
    Jeg vil også lige undskylde især til Stine og Rene hvor jeg selv overså blink/smileys ihevetfald dit Stine.

Men som alle i "gamle HGère ved, så kan HG være hård mod psyken ind imellem, og da det igår var mig der blev gjort til "bussemanden" ja så gik jeg pludseligt i forsvars position selvom jeg burde ha været klogere, jeg er trodes alt ikke en skolepige længere. smiley "SMILEY" LOL.
    Jeg håber i alle en vokjsne nok til at acceptere min undskyldning, som sagt ville jeg bare hjælpe, men gik for vidt i forsøget.

Og kirsten. Du ved også at der ikke er nogen regler uden undtagelser.. det VED jeg at du ved efter vi i flere år har haft temmelig ens holdninger i de tråde vi begge har deltaget i. smiley "SMILEY"

Sorry. Det passer sig vist ikke at man i en undskyldning gør opmærksom på Smileys. men IGEN er de sat her med en smil på læben og et glimt i øjet.

Jeg ønsker jer alle en super god dag, og håber som sagt at i kan tilgive en "gammel kones" fejltagelser. smiley
    jeg skal gøre hvad jeg kan for ikke at gentage dem.

Ang.Misbrugeres aff. så bliver hundene ikke smittet af Deres eventuelle sygdomme, så der kan i være ganske rolige. For at blive smittet af en sygdom skal der være blod i afføringen og hunden skal også ha en rift i minden for at en evt.smitte kan overføres, men selvom hunden har en rift og der er blod i add. så smittes hunde meget sjældent at menneske sygdomme, ligesom det omvendte er meget sjældent.
    Ingen behøver at tro på mig, men i mit job som veterinærsygeplejerske gennem 29år har jeg lært lidt om smittefarene. smiley

• #33   4. feb 2014 Hvis en hund bare får lov til at løbe uden snor, og den har denne uvane, ja så beder ejeren jo om det. Jeg ville tage min hund i snor når den skal luftes, så kan den ikke begynde at æde lort, ellers er Tabascodråberne de bedste til afvænningen. Jeg har prøvet med ananas - desværre uden virkning, men mine hunde fik lidt sund frugt!

• #34   4. feb 2014 Nu har hunden jo normalt ikke denne uvane....

Det er kommet samtidig med frosten.

• #36   4. feb 2014 Stine det er ok, det ødelægger ikke min dag.

Kommentér på:
Spiser lort igen...

Annonce