{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Spiser afføring {{forumTopicSubject}}

I dag var jeg ude og gå med min reserve hund Nikki.
Han er en 9 årig labrador.
Han sked (undskyld sproget) som noget af det første da vi kom ud, og sked så igen 2 gange nede i skoven.
Lige pludselig kom han løbende og gnaskede i et eller andet og hans tunge var helt brun, og så kunne jeg se der stak en halv lort ud på siden af munden. Føj

Men hvorfor gør han det?
han har aldrig gjort det før.
Han virkede også lidt mere træt i dag, hvilket han ellers aldrig er...
Og han er begyndt at samle ting op og så slæbe dem rundt på hele turen (også selv om det er 5 km.) ind til han kommer hjem igen..
håber nogen ved hva det kan være...
for det er ret ulækkert og måske heller ikk så sundt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiser afføring
  • #1   2. dec 2008 Det kan være han mangler noget i sit foder. Hvis han er 9 år kan det værre han skal til have noget foder til ældre hunde

• #2   2. dec 2008 de spiser ofte afføring fordi de ikke får optaget nok nærring i maden, og derfor prøver at fordøje det igen..

mht til at være træt kan være en infektion eller en dårlig dag

• #3   2. dec 2008 ja tænkte nemlig også på om der kunne være noget han manglede...
    Fortalte også lige ejerens søn hvad der var sket, så håber han 'husker' og fortælle hans mor det...
    Ved jo ikk om han har gjort det på tur med dem...

• #4   2. dec 2008 Jeg ville også være træt hvis jeg havde slæbt noget 5km :0)
    Sært hvis han aldrig har gjort det før ( det med at spise fæces ) men det kan ha været en der lugtede ekstra godt. Var det hans ejen ?
    Isis forsøgte også at spise sin ejen fæces da hun var hvalp og helt indtil hun var over et år. Jeg forhindrede det ved at skynde mig at samle op efter hende- eller hvis vi var i skoven, at skrabe blade og jord henover.
    Forleden var hun igen ved at forsøge sig, men der sagde jeg bare nej og samlede op efter hende.
    Ved ikke hvorfor en hund på 9 år lige pludselig begynder på den slags

• #5   2. dec 2008 det var bare en lille gummibold fodbold der var flad han fandt nede i skoven i dag.
    Ja er ret sikker på det var hans egen... han løber fri og rendte bagved mig så så ikk da han samlede den op...

Kommentér på:
Spiser afføring

Annonce