499 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Spiser afføring"
Spiser afføring
Hej allesammen. Jeg har min første hvalp som jeg elsker meget højt! MEN han spiser hunde og katte afføring, hvis han kan komme til det!! Er det normalt? stopper han selv? Hvad kan jeg gøre ...
Hej allesammen. Jeg har min første hvalp som jeg elsker meget højt! MEN han spiser hunde og katte afføring, hvis han kan komme til det!! Er det normalt? stopper han selv? Hvad kan jeg gøre ...
Skrevet af: Maria B - 7. nov 2012
Hund spiser afføring
Halløj :) Er der nogen herinde der har knækket koden til, hvorfor en hund begynder at spise afføring? Jeg forstår at hvalpe gør. Men hvorfor begynder voksne hunde at æde andres og deres egen lort?...
Halløj :) Er der nogen herinde der har knækket koden til, hvorfor en hund begynder at spise afføring? Jeg forstår at hvalpe gør. Men hvorfor begynder voksne hunde at æde andres og deres egen lort?...
Skrevet af: Djangos mor <3 - 12. mar 2020
spiser afføring
Hvorfor spiser min et årige tæve sin afføring ? det virker som om hun vil skjule el rydde op efter sig.
Hvorfor spiser min et årige tæve sin afføring ? det virker som om hun vil skjule el rydde op efter sig.
Skrevet af: Jeanie A - 28. okt 2010
Spar penge på din forsikring
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Hvis det er andres, så er en snor nok en god start
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 179 Svar: 362
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 116 Svar: 1.404
sep 2011