{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spiser afføring
  • #1   28. okt 2010 naturligt instinkt, har hun næsten lige været i løbetid ?

• #2   28. okt 2010 Dårlig vane... Hun skal bare vænnes af med det igen :o)

• #3   28. okt 2010 Det er helt naturligt, da" resterne=afføringen" fra den mad hun har spist er lettere for hendes krop at optage end selve fodret er fra start. for det lyder til at det foder hun får nu bare går lige igennem hende uden at kroppen optager alle de vigtige næringsstoffer hun har brug for, og da hun kan lugte "næringen" i hendes aff. så æder hun den self.igen.

Du bør finde noget foder som hendes krop optager bedre, så vil du nok slippe for problemet, da det ikke er særligt lækkert når ens vuf kommer og vil gi møz lige efter at den har ædt afføring ;o)

Det er det samme ulvene gør når de nedlægger et bytte, så går de først efter tarmen ved at gnave ind til maven og tarmen, da alt det "grønne" som byttedyret har spist er meget lettere for ulvenes kroppe at optage, end når de selv spiser bærene, græsserne osv.først når mave/tarm er væk går de igang med at æde kødet.
    Og husk at vores hunde jo er små "ulve" om folk vil acceptere det eller ej, hundenes maver er nøjagtige kopier af ulvemaverne, så self. vil hunde ha bedst ved at spise som ulvene gør, også er vi tilbage ved afføringen, da ulve spiser meget varieret kost og meget grønt, bær, frugt afhængigt af årstiden, så har de som sagt fundet ud af at udnytte byttedyrenes maveinhold, så de får alle de fibre osv. som de har behov for.
    Jeg håber det gir lidt forståelse for grunden til at mange hunde har den "dårlige vane"

Læs evt.mere om emnet på f.eks "Ulveskolen" der står det forklaret meget bedre end det jeg lige har prøvet at fortælle ;o)

PS. jeg har ikke sovet ordenligt i snart 14 dage, så bær over med mig hvis det er skrevet helt uforståeligt.
    "Men det er ikke desto mindre sandt." *Ss*

Kommentér på:
spiser afføring

Annonce