Forarget og forundret {{forumTopicSubject}}
Gud hvor er der altså mange mennesker der skulle stoppe op og kigge indad inden de anskaffede sig hund, eller andre dyr for den sags skyld!
Jeg skulle tage toget hjem fra mine forældre igår, med Milo. Vi kommer op på stationen, og jeg kan se der står et ungt par med med to løsgående chi'er. Jeg får Milo på plads på min yderste side, sådan er væk fra dem. Milo er ikke en hund de fare i flæsket på andre, men jeg er nok lidt fordomsfulde over for chi'erne, da jeg syntes de kan være lidt udfarende. Da jeg kommer tættere på overføre jeg at maden siger at den ene er i løbetid. Endnu mere vigtigt at holde min småforelskede hanhund fra at stikke snuden i rumpen på tæven.
Men før jeg når at gøre yderligere ser de to små Milo og den ene kommer trissede uden at sige noget(tæven) og anden alarmere helt sindssygt og fare i ansigtet på Milo. Jeg prøvet at holde kåd hanhund fra løbsk tæve, og undgå at den anden chi, som for øvrigt også var veril hanhund fra at fare i flæsket på min.
Og så kommer den gyldne sætning fra chi ejeren "de gør ikke noget", så siger jeg i ren protest, at det kunne jo være min gjorde det! Han går mobset hen for at hente sine hunde og de flygter fra hans hånd. Jeg prøver at holde Milos opmærksomhed, men han har for længst regnet ud at tæven er løbsk, så der er absolut ingen kontakt. Han får skubbet sine hunde over i et hjørne og løfter dem op i nakken og råber af dem. De skriger så det løber koldt ned af ryggen på mig. Da han slipper dem igen, er det med det samme ovre ved mig igen. Jeg er ikke kommet så langt da jeg nærmest skal trække Milo med mig. Da han så kommer for at hente dem, siger han at jeg jo godt lige kunne vente 2 sek. Så han kunne få sine hunde, hvortil jeg svare at han jo kunne tage dem i snor. Han mumler noget til mig, som sikkert ikke indeholde kønne gloser, men det er hvad det er.
Jeg syntes det er så dybt uansvarligt at opføre sig sådan, med to så udfarende hunde uden snor. Og så straffe dem fordi de ikke høre efter hvad han siger.
Undskyld bøvsen og den lange beretning, men nogle gange priser jeg mig lykkelig for ikke at være hund hos sådan en idiot
Kan i have en rigtig godt, idiot fri søndag allesammen!
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 1.087
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
Jeg kan sagtens leve med at han så får skyld for at være dødkuldret terrier, så længe vi slipper for hilsetosser
Møder vi hundevennerne, holder han fint kæft, så den strategi holder vi os til..
Forarget og forundret