{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

Jeg blir sindsyg! {{forumTopicSubject}}

Efter denne her tråd: http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/563694-alaskan_malamutesiberian_husky#newest

startede diskussionen videre inde på det facebook forum der bliver linket til i tråden, og jeg er ved at blive sindsyg!

Jeg er den ENESTE der inde i den gruppe siger at det er idioti det der er gang i.
Vi, på hundegalleri, som har huskier, bliver kaldt uvidende, af folk som har husky blandinger (bl.a. schæfer/husky blandinger,- ((skyd mig lige nu!)), som siger at vi tager fejl vedr. huskiens temperament, fordi at deres jo selvfølgeligt kan gå løs, og de har Aaaaaldrig haft alenehjemme problemer med deres hunde.. (øøøh dooooh, du har ikke en husky,- du har en blanding!)

Jeg er ved at blive tosset indeni,- og må lige lufte frustrationer her. Fy for helvede, folk er så dumme, at jeg har svært ved at kapere det inde i mit hoved!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg blir sindsyg!
  • #1   24. jan 2014 Mit bedste råd er at du melder dig ud af gruppen.
    Folk som ikke er modtagelig for argumenter, kan man ikke rykke, og så kan man ligeså godt skåne sig selv for at diskuterer med dem..

Spørg dig selv - får du noget godt ud af at være der inde?
    Nej vel?

• #2   24. jan 2014
    Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves
    Man kan ikke forpligte folk til at tænke over evne
    Man skal vælge sine kampe med omhu

og min personlige favorit:
    Never argue with an idiot! They drag you down to their level and beat you because of their experience in being an idiot...

• #3   24. jan 2014 jeg troede faktisk at folk var mere fornuftige derinde. Jeg bliver overrasket disse dage! smiley

Jeg véd at dem der er moderator derinde, gerne så at de måtte "sortere" i medlemmer,- men det kan de ikke.. Og så må de heller ikke blande sig i diskussionerne, fordi de skal være neutrale.. Desværre smiley

jeg melder mig ud af gruppen smiley Måtte bare lige af med min galde smiley hahah

• #4   24. jan 2014 turbovovsen: hahahahah, den sidste er smiley smiley

• #5   24. jan 2014 Jeg kender ikke til omtalte gruppe, men der er en del hundegrupper på facebook.
    Jeg meldte mig ind i et par stykker med håbet om lærerige diskussioner, og hygge.
    Jeg blev slemt overrasket.
    Der er mange der er fortalere af grimme metoder ift. træning og som er dybt ignorante.
    Der var ikke noget jeg kunne gøre, og efter talrige frustrationer, meldte jeg mig ud. Der var alt for meget frustration i det for mig til at det var hyggeligt!

• #7   25. jan 2014 Det er bla. derfor jeg ikke bruger FB ret meget. Der er rigeligt med tosser herinde.

Og altså nogen gange så bliver jeg rystet over at jeg ved mere om slædehunde, end visse folk der har dem eller overvejer at købe en. Og jeg er på ingen måde ekspert.

• #8   25. jan 2014 @ Turbo, fantastiske "udsagn" ... kunne man bare huske at holde sig til dem ..... men man falder jo i .....

passer også på nogle af de tråde der er på hg af og til og lige nu fx

• #10   25. jan 2014 Facebook indeholder jo en bredt, repræsentativt udsnit af landets befolkning, og det passer derfor godt med at folk er pænt uvidende omkring de specielle racer, adfærd og hundesprog.
    Jeg magter ikke de grupper, for folk er simpelthen for dumme at høre på.
    Det ses jo tydeligt ud fra den massive tavleløse avl og de tusindvis af omplaceringer på unghunde, fordi folk kaster sig ud i projekter, der ikke er for dem.

Drop debatten derinde Lucila. Brug kræfterne hvor de gør en forskel smiley
    Sådan gør vi.

• #11   25. jan 2014 Der er bestemt også grupper, hvor folk er meget seriøse omkring deres hunde!

Men ja, største delen af dem, er fyldt med uansvarlige, uvidende hundejere smiley

• #12   25. jan 2014 Selv i gruppen for folk med opdrætteruddannelsen, er der mennesker, som forsøger at slippe så nemt omkring opdræt, hundehverdag mv som muligt.
    Der skal tjenes max penge, gives færrest afslag og avles på flere løbetider i træk.
    Det er til at brække sig over, for med dens lags opdrættere, er der jo ingen forskel på en tavlehund og en tavleløs. Ingen af dem er udstillede, ingen er sundhedsundersøgte. Men den ene koster 5000, den anden 10.000.
    Kom nu bare tilbage med de høje krav DKK!

• #13   26. jan 2014 Man altså hvis folk tror at "en hund er hvad man gør den til", så forstår jeg da godt at de ikke er bange for at de ikke kan magte en slædehunde. smiley

Den tankegang findes vel ikke kun hos folk der godt kan lide muskelhunde....

Kommentér på:
Jeg blir sindsyg!

Annonce