Blir sindsyg! {{forumTopicSubject}}
Mig og kæresten skulle ha flyttet i næste måned, men vælger at gøre det i denne måned, da vi simpelthen ikke gider mere pis med vores udlejere...
Heldigvis er vores nye udlejere med på idéen og lader os bo der en måned før, uden at skulle betale husleje, før næste måned!...
Hvordan ville I andre reagere hvis....
Jeres udlejere kom rendene som det passede dem? (min. 2 gange om ugen). - Selvom vi har bedt dem ringe først!
Hvis de konstant havde travlt med at sætte os til at lave noget i haven, noget ved fyret, brændeovnen m.m.
(Vi har kun boet her et halvt år, og var ikke engang kommet på plads, da de begyndte på deres fis og travlhed med huset).
Hvis de kom og brokkede sig over vi har 2 hunde, fordi DE har misforstået, og troede vi kun havde 1.
Hvis de kom og sagde "I skal lave det og det og det, før i flytter.. Og nu siger vi det pænt.. Vi truer jo ikke og nævner vores rocker søn". !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvis de ikke overholdt aftaler, som f.eks at få skiftet vinduer i SOMMERS, pga de er utætte, og vinden kommer direkte ind, ovenpå og på badeværelse.
(Her er allerede skide koldt)
Hvis de pludseligt fik bestilt folk til at komme og sandblæse huset, den sidste måned i boede der?
(JEG kan ikke tåle alt det støv i lungerne)!
OSV!..
Vil også gerne lige tilføje at manden er pisse pervers overfor mig.
Vi har levet med rotter.
Og DE overholder ikke aftaler, og forventer at VI gør.
Og DE overholder ikke leje-loven.
Så kom jeg lige af med lidt agression. Det var satme dejligt!
aug 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
Fra en der ligeledes slås med en tumpet udlejer
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.891
Kan man det, hvis man er stolt over at have en rocker søn? ;O)
Amen jeg er så stik tosset...
feb 2007
Min kæreste sagde til dem IGEN for kort tid siden, at de ikke bare skulle komme rendende uden varsel...
Så svarer manden fandme:
"Går Pia da topløs rundt? - For SÅ ringer vi da helt sikkert ikke på forhånd"
FY FOR HELVED.
Og sådanne ting fyrer han af HVER gang jeg er i nærheden.
feb 2007
Men man får det stik modsatte.
feb 2007
På det sidste har vi haft gardinerne nede, så de ikke kunne stå og glo ind, i køkkenet...
Jeg finder det virkeligt ubehageligt
feb 2007
De skal liiige tjekke om døren er låst.
- Godt man har 2 hunde, så den dør hurtigt blir lukket igen!
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
aug 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
§ 54. Udlejeren eller dennes stedfortræder har ret til at få eller skaffe sig adgang til det lejede, når forholdene kræver det.
§ 55. Udlejeren kan med 6 ugers varsel iværksætte arbejder i det lejede, når udførelsen ikke er til væsentlig ulempe for lejeren.
Stk. 2. Inden iværksættelse af andre arbejder har lejeren krav på 3 måneders varsel.
Stk. 3. Udlejeren kan dog altid uden varsel foretage uopsættelige reparationer i det lejede.
§ 56. Ethvert arbejde, der iværksættes af udlejeren, skal udføres uden afbrydelse og med den størst mulige hensyntagen til lejeren. Udlejeren skal straks foretage efterreparationer.
§ 57. Reglerne i §§ 55 og 56 kan ikke ved aftale fraviges til skade for lejeren.
feb 2007
De nye udlejere er et ungt par som os selv, og de bor i frankrig til hverdag..
Vi snakker utroligt godt med dem, og der er intet bøvl med dem.
- Så vi glæder os! :O)
feb 2007
Dvs de faktisk ikke engang må give os varsel på få døgn om at der kommer folk og sandblæser huset?
feb 2007
I morges blev jeg så vækket af ekstremt larm.. Og hele værkstedet er fyldt med støv. - (Dejligt når man skal ind og ud med vasketøj den vej!)
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 560
Jeg vil så spørge dig, hvorfor du så ikke har kontaktet lejernes LO noget f'ør?
At det er tilladt at have hund, kat eller hest SKAL altid skrives ind i lejekontrakten - ellers har du intet at komme efter. Er det skevet ind - så har han intet at komme efter - igen LLO.
Der er flere ting som LLO kan hjælpe jer med og det er ikke noget i kommer til at mærke. I får bare en kopi af brevudveksling osv.
At han ikke har lavet vinduer? Er det skrevt i lejekontrakten at de skal laves?
Lejemålet er vel lejet som beset?
Jeg kan godt forstå dine frustrationer, men som privat lejer må man selv sørge for at ha det i kontrakten.
Held og lykke med jeres nye bolig
feb 2007
Men der er mange "løfter" som ikke er overholdt..
Vi har ikke kontaktet llo da vi ikke gider ha flere problemmer med den slags mennesker.
Ham der boede her før, har fået trusler af deres søn, som som sagt er rocker.
Blir sindsyg!