{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Ej moar, det var MINE kiks!! {{forumTopicSubject}}

Min moar er bare MEGA tarvelig, prøv lige at se den her KÆMPE kasse med kiks og tyggestænger, og så måtte jeg ikke engang smage!!

Moar sagde at de var til hundene som bor i bur, og som ikke har en far og mor. Og at jeg var MEGET heldig, fordi jeg har et helt hus at være i, og fordi jeg har en far og mor.

Jeg syntes altså overhovedet ikke det er fair, jeg er jo ved at dø af sult og alt muligt!! Jaja, jeg fik da godt nok et par af godbidderne inde fra skabet, men det var jo egentlig ikke dem jeg ville have.

Nu er kassen blevet hentet af en mand, som tager dem med ud på noget der hedder Tingskoven, der har jeg også været engang sammen med Mailo, men det var kun i 9 dage ( mens moar og far var i sydens sol ). Men der kom der altså ikke en hel kasse med godbidder, jeg syntes det er snyd.

Nu håber jeg bare at de gemmer nogen, i tilfælde af jeg nu skal derud igen engang smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ej moar, det var MINE kiks!!
  • #1   19. dec 2013 ej for en OND MOAR du har der smiley

  • #2   19. dec 2013 Ja helt ærlig, så giver hun bare SÅ mange kiks og tyggestænger væk, og jeg må ikke engang smage. Jeg har altså ikke særlig mange selv, kun en kasse i skabet, en hel pose okseøre og en stor krukke, men det er jo ikke DEM der som var i kassen!!

  • #4   19. dec 2013 Årh, jeg tror der er et bare hunde, som synes din moar er rigtig skøn sådan at tænke på dem smiley

  • #5   19. dec 2013 NØJ hvor er vi bare glade for, at vi har sørget for at opdrage vores moar godt og ordenligt smiley

    Her har vi hver vores KÆMPE store julesæk, FYYYYLDT med alverdens lækre sager, og hver dag trækker hun så en ny pose frem, og vi bliver forkælet..
    DOG siger hun at vi ikke må få en hel pose hver, hver dag smiley Men at vi så kan blive forkælet gennem de næste mange mdr også *Savler*


  • #7   19. dec 2013 Hvor er det skønt smiley Det bliver de glade for derude smiley



  • #8   19. dec 2013 Der er altid plads til lækre Rottehanner herhjemme Taz og Bamse.. Men min storebror er frygtelig hys, så tror desværre det må blive noget med at jeg smider guffer ud af vinduet til jer

    *Halevrik og næsedut fra Fadia*


  • #9   19. dec 2013 Måske jeg også syntes det er okay, MEN moar kunne altså godt lige have ladet os smage lidt smiley

    Her har vi en julesok hver, og om natten kommer nissen og putter lækkerier deri. Far har også en julesok, men den besøger nissen kun om søndagen, HA så kan han lære det smiley


    profilbillede
  • #11   19. dec 2013 Åreh det havde jeg ikke fundet mig i..
    Her er min godtehylde.
    Skal måske bare lige have nogen med hænder til at sætte det ned i snudehøjde.
    Zantos


  • #12   19. dec 2013 Forbistrede tlf... vil ikke samarbejde

  • #13   19. dec 2013 Forsøger lige igen med Zantos gufhylde


    profilbillede
  • #15   19. dec 2013 så kan jeg se at jeg har en rigtig god moar - hver aften får jeg et stykke tørret kylling (og hvis jeg er rigtig heldig kan det være det er and) og jeg får det bare fordi jeg er mig - sikke onde jeres mødre er ved jer, jeg får også julegaver både af min moar og mormor hihi ihh hvor er jeg dog heldig, selvom jeg aller bedst kan lide at pakke alles gaver op smiley

  • #16   20. dec 2013 Ja vores moar er i hvert fald rigtig ond, vi får aldrig noget at spise, får aldrig noget lækkert, og vi får i hvert fald aldrig myssere og kærlighed!! smiley

    Nogen gange er moar også ond, for så åbner hun lågen ind til det skab hvor vores kasse står, men så tager hun slet ikke noget til os!! Næææh, hun tager noget til sig selv!!


  • #17   20. dec 2013 Hmpf, og i synes i har det hårdt. Her er det helt galt vi har slet ingen kasse med guffer i huset.

    Min dumme mor, siger jeg er diktatorisk og usolidarisk, bare fordi jeg siger "som søstre vi dele, jeg æder det hele" , så hun gemmer al den slags udenfor huset i en kasse sammen med vores mad. Så henter hun, alt for sjældent, en lille bid til hver af os.
    Det værste er at jeg ikke aner hvor meget den kasse indeholder, den er kæmpestor, men med de rationer mor uddeler, må det være luft det meste smiley

    Hvis det ikke var fordi jeg hader bure og har en ide om, at hundene på internatet ikke har 14 tæpper hver, at ligge på, så var jeg flyttet!!!!

    Tænk i dag har jeg kun fået mit tørfoder tilsat rådyr afskæringer (jeg kunne sagtens spise et helt rådyr), en dentastix (mine tænder er som en unghunds, det er en fornærmelse), lidt tørret torsk (jeg skrev lidt), et tørret koører (gad vide om mor selv gad tygge i det) + det løse (der bor heldigvis andre end mor i huset og de er lettere at snøre smiley ).

    Det er jo helt til grin og jeg forstår vitterlig ikke, hvor de 500 gram jeg har for meget på sidebenene kommer fra.

    Hilsen Alfa


  • #18   20. dec 2013 Ej Alfa, din moar er altså også bare streng!! Nu har jeg jo set dig før, og du er en lækker dame, så du skal da ikke snydes for en masse godbider.

    Måske vi skulle tage på udflugt sammen, hen og besøge det der Tingskoven, måske de så vil give os nogle af alle kiksene!! Dengang jeg var på ferie derude, der var de rigtig søde, vi fik endda ekstra senge og tæpper ind i vores kæmpe bur, også selvom moar havde givet os både seng, tæppe og transportkasse med.

    Potedask fra Ozzy.


  • #19   20. dec 2013 Hvor er vi glade for, at det ikke kun er os, der bliver dårligt behandlet.
    Vi får kun én tyggepind hver, når mor sætter sig til computeren, og vi får tørret kylling som skrub smiley smiley -i-seng-kiks, og så lidt ind imellem, men slet ikke nok!!!! Og vores mad består kun af tørkost med lidt kylling eller hjerter oveni.

    Og så vasker hun vores tæpper hver uge, så de slet ikke kommer til at lugte godt smiley


  • #20   20. dec 2013 I må gerne komme hjem til os, vores tæpper blevet ikke vasket så tit smiley

  • #21   20. dec 2013 Tak. Tæpperne lugter nemlig rigtig væmmeligt af sæbe smiley

  • #22   20. dec 2013 Uhh det vaskeri der... DET kender vi!
    Her gør man alt for at ens dyner, tæpper, puder og kurve skal sniffe riiiiigtig skønt..
    Og så kommer moar og proklamerer at det er vaskedag?!? Tager alle tingene og resten af dagen skal man ligge på GULVET?!?

    Det er simpelthen ikke i orden! Så er vi altså ret ligeglade med at man også må være i møblerne herhjemme.. Vores ting sniffer ikke ordenligt!


  • #23   20. dec 2013 Vi kan godt lide rottweilere, vores bedste veninde er en stor rotte pige. Så I må også godt komme hjem til os, vores tæpper , puder og dyner bliver ikke vasket hele tiden. Men når de bliver vasket, så skynder vi os at gnide og gnubbe os på dem smiley

  • #24   20. dec 2013 JubleHuuuuu....
    Så skal vi nok tage resten af vores julesække med smiley


  • #25   20. dec 2013 Øj det må I i hvert fald gerne, vi har også nogle lækkerier vi gerne deler smiley

Kommentér på:
Ej moar, det var MINE kiks!!

Annonce