Overfaldet igen igen igen igen igen......! {{forumTopicSubject}}
Som overskriften siger så er min hund og jeg endnu en gang blevet overfaldet af løsgående hunde, hvor ejeren enten går uden snor eller ikke har hegnet haven ind fordi de mener deres hund bliver på deres grund, lige gyldig hvad der lokker ude på den anden side.....!
Synes VIRKELIG det er utrolig at folk ikke kan finde ud af at holde styr på deres hunde.
Denne gang var det min 8 måneder gamle Siberian Husky det gik ud over, da der kom en Schæfer farende ud inde fra en have som IKKE var hegnet ind.
Godt nok stod ejeren af hunde der, men han kunne på ingen måde kalde den til sig og han kunne ikke komme til den da den farede i flæsket på min.
Vi løb for livet, da ejeren endelig fik sat en snor på den, men det resulterede så også i at vores nu ikke er tryg ved hunde der kommer løbende
FEDT allerede at skulle døje med dette, BARE fordi folk ikke har sine hunde i snor...
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.637
- Og start allerede nu, for så når traumet ikke at sætte sig helt fast. Det er en fejl, jeg selv begik med min.
- Og næste gang råber du bare, at din hund har rabies, og det SMITTER.
Folk skal nok få fart på, hvis du råber noget lignende.
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
Dog fik han voldsomt travlt, da jeg fortalte at min havde ræveskab...
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 44
Men synes stadig det er utrolig folk ikke kan holde deres hunde i snor og på den måde være SIKKER på at ha' styr på den
jun 2009
Har virkelig ikke andet at sige..
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
Hvis man skal lyve, må man altså bruge sygdomme, der faktisk er realistiske
jun 2009
- Jeg mener.. come on, hvis folk kan tro, at en hvid schæfer er en rednose pitbull, så MÅ der være nogen, der tror på den med rabies xD
Well, jeg bliver voldsomt sur, når deres løse hund render over til min, haha, same thing i min verden ^^
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
Men man kan nok også finde på andre ting så som Lopper - kennelhoste
jun 2009
At den er halv ulv (nu det jo er en husky, lol).
eller nåwet i den dur. Man kan finde på mange ting.
apr 2007
nov 2013
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Svar: 4
Det er selvfølgelig ikke alle schæfere som er nogle svin, som de 4 vi har her i boligkvarteret, men må indrømme at det er en race jeg bestemt har respekt for.
apr 2007
Men vil så sige at man ikke kan gå mod nogle bestemte racer.
Det må være ejeren og ejeren alene som har skylden..
Ved godt nogle racer måske er avlet til at være mere aggreasive ind andre, men jeg går nu hellere hen til en rottweiler eller schæfer, ind jeg vil gå hen til en Chihuahua og andre små hunde..
nov 2013
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Svar: 4
Overfaldet igen igen igen igen igen......!