{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Overfaldet igen igen.. {{forumTopicSubject}}

Så blev Tristan igen overfaldet af en løs hund.. Faktisk er det anden gang, at lige præcis denne hund overfalder ham. Det drejer sig om en eller anden Spaniel af en art.. Og ejeren til hunden (den fede kælling) råber og skriger om, at min syge dræberhund skal politianmeldes.. Hendes hund var løs (som den altid er, på trods af jeg har advaret hende om hvad der sker, hvis den kommer over) den løb direkte hen og satte sig i hovedet på Tristan.. Denne gang bed han igen og hund måtte gå hjem med en blødende hund, med nogle voldsomme bidsår i siden og på maven.. Bare FUCKING ærgerligt Sonny boy, det er sgu hendes egen skyld!!! Men synd for hendes hund dog..
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=33018

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overfaldet igen igen..
  • #1   24. nov 2008 Hun kan jo melde dig alt det hun vil, men får hun nok ikke ret meget ud af, når din var i snor... Så er det jo hende der har fejlen. Træls oplevelse for begge hunde..

• #2   24. nov 2008 los til lortede når den kommer over.. det ser heldigvis ikke så slemt ud det med din.. godt de er sejlivet, og ikke rigtig tager sig af sådan noget

• #3   24. nov 2008 Forsæt med at holde din hund forsvarligt i snor. Så kan hun ikke tage dig på noget. Kamphunde hysteri eller ej.

Jeg ville nok indgive en skriftelig klage til politiet. Prøv at holde den så objektiv som muligt, med flest mulige tekniske detajler: sted, tidspunkt, afstand osv. Gerne med en henvisning til lovgivningen.

Gem en kopi. De gør næppe noget i første omgang, men det kan muligvis være dig til hjælp senere henne, hvis der sker yderligere mellem jer.

• #4   24. nov 2008 Folk er sgu' mærkelige...
    Det er rigtig modbydeligt, når folk ikke har deres hund i snor, uanset størrelsen. Om det er ens egen eller den løse hund, der kommer til skade, er næsten lige slemt. Bare pga. folks ligegyldighed.
    Idag så jeg TO trunter på scooter med en l øs amstaff halsende ved siden af... Havde de styr på den? Overhovedet ikke!
    Fik ondt af den stakkels hund.

• #5   24. nov 2008 Christina C
    Fuldstændig enig.. Jeg ville helt klart klage og nu især, hvor det er 2. gang den samme hund overfalder en anden hund.

• #6   24. nov 2008 det er noget rigtig lort for smukke Tristan at han gang på gang skal overfaldes af samme hund, Rene håber du melde hende, hendes hund er løs, så det er og bliver aldrig din skyld...

Håber "min" smukke dreng kommer sig efter endnu et overfald..
    Varme tanker til dig og Tristan her fra..

Christine

• #7   24. nov 2008 Jeg overvejer at bruge mundkurv til gåture fremover.. Det er pisse træls, at det skal være sådan, men Tristan har sgu taget skade af alle de overfald.. Og så må jeg jo selv ordne den næste løse hund, der kommer for at slås..

• #8   24. nov 2008 Ja der kan, så få snor på lortet!!

• #9   24. nov 2008 Det var nu også bare en generel melding, he he:0)

• #10   24. nov 2008 Rene du skal ikke give ham mundkurv på, så længe du har ham i snor så er loven på din side.
    At Tristan forsvare sig selv når han bliver overfaldet er forståeligt nok, det ville næsten alle hunde gøre...

Men som andre også skrive få den episode anmeldt til politiet..

Christine

• #11   24. nov 2008 Jaa jeg ved det godt.. Men han reagerer voldsomt på de fleste løse hunde.. Så mundkurv ville måske kunne beskytte ham selv lidt og så må jeg tage affærer overfor den anden hund.. Jeg kender udemærket den her kvinde og vil ikke til at bøvle mere med det.. Nu har hun sikkert fået en ordentlig dyrelægeregning, som hun selv må betale og så må jeg jo håbe hun har lært det..

• #12   24. nov 2008 Den er ikke lille, den er sgu større en Tristan, he he.. Måske det ikke er en Spaniel art, men synes den ligner lidt:0)

• #13   24. nov 2008 Problemet er at der er så mange løse hunde og Tristan kan ikke lide fremmede hunde mere.. Så mundkurv er det mest ansvarlige, det er bare lige en lort jeg skal spise, da jeg altid har sagt nej til mundkurv. Mine forældre passer også tit min hund, pga mine lange arbejdsdage, så jeg ville være mest tryk ved mundkurv, når de går med ham fremover. Han er blevet overfaldet 6 gange og det har sat sine spor i ham..

• #14   24. nov 2008 Rene, har du måske tænkt på at høre en adfærds tam tam om hjælp til Tristan efter så mange overfald, ville det måske kunne hjælpe ham...

Stakkels Tristan at han er blevet "ødelagt" af alle de overfald..

Christine

• #15   24. nov 2008 Ja det var sgu nok en god ide efterhånden.. Kender du en god en Christina? :0)

• #16   24. nov 2008 Christine.. Sorry, he he

• #17   24. nov 2008 jeg kender en god en her oppe i Frederikshavn, hun hedder Hanne maria friborg, hun har en hjemmeside der hedder http://www.hundeskolentrofast.dk

Men måske hun kan henvise til en i nærheden af dig, ellers kommer hun sikkeret også gerne ned til dig..

Hun har også en hundeskole, hvor hun også har hold med muskelhunde, så hun kender lidt til denne type hunde...

Christine

• #18   24. nov 2008 Lyder godt, det ville være en god julegave til mig selv og Tristan:0)

• #19   24. nov 2008 Det vile helt sikkeret være en god hjælp og julegave til Tristan...

Håber du kan få ham lidt på rette spor igen den smukke dreng...

Han har jo en plads i mit hjerte som er meget stor. Han var jo en drømme hund som hvalp, har aldrig haft så nem en hvalp som ham... Hans søster var en teorist, Tristan var bare så rolig og meget betænksom som hvalp... Håber virkelig at han kommer sig den smukke dreng...

Christine

• #20   25. nov 2008 til rene jag kan nu heller ikke forstå vis du ikke er gået i mellem hunden det må du jo nemt kunne have gjort når du har din i snor det ville jeg sku selv gøre har prøvet det samme ved en løs hund der kom farne hen imod min kone og hvors lille dreng den fik sådanne et spark at den aldrig nogensinde gør det igen den og den ville også bare lege lidt med hvors hund men når folk ikke har snor på så må de regne med så noget

Kommentér på:
Overfaldet igen igen..

Annonce