{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Nytårsaften {{forumTopicSubject}}

Nå, når man ikke får de svar man vil have, så sletter man jo bare indlægget - det er snart mere reglen end undtagelsen herinde.
Men kære Team Coton, man lader ikke en bange hund være alene hjemme nytårsaften, hvis man er en ansvarlig hundeejer.
Og ja, vi er mange, der blev chokerede over tanken......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytårsaften
  • #1   22. nov 2013 Min Musashi er meget bange for nytårsaften, så derfor vil jeg aldrig lade ham og Zippo være alene. Man skal sgu være en ansvarlig hunde-ejer. Hvis dine forældre ikke vil, må DU blive hjemme.

• #2   22. nov 2013 Hunden har ikke valgt ejer, ejer har valgt hund......
    Og derfor kommer hunden først nytårsaften smiley

• #7   22. nov 2013 Selvom mine ikke er bange nytårsaften, så skal de satme ikke være alene hjemme!!
    Og en angst hund, vær dog lidt ansvarlig og bliv hjemme!

• #8   22. nov 2013 Vores hunde er ligeglade med fyrværkeri og hvad dertil hører, men vi tager aldrig fra dem alligevel en nytårsaften. Der kan ske uventede ting, og et kanonslag kan faktisk smadre et vindue, og det kan en raket i uheldigste tilfælde også.

Vil man til fest så må man enten sørge for pasning eller tage den/dem med, de kan jo evt, blive installeret i et rum længst muligt væk fra festens midtpunkt. Og så må man selv undvære festen, hvis man kan se hunden har brug for en undervejs, for selvfølgelig tilser man dem ofte under festlighederne.

• #10   22. nov 2013 Det var hurtigt, at tråden røg - håber dog at budskabet gik ind - ellers er det meget synd for den hund smiley
    Sådan er det at hundeejer, nogle gange (hvis ikke altid) må man bare sætte hundens behov før ens egne

• #12   22. nov 2013 Min hund, mit ansvar.
    Om jeg så sku sidde selv hjemme, så er det jo det jeg må gøre... Det er noget af det der følger med....
    Vi har nogle der holder nytår ved os i år.
    Deres hund er angst, og den blir passet på en gård langt ude på landet hvor der er langt til nærmeste nabo.
    Hunden kender dem, og det er godt for hunden..
    Jeg selv ville dog ik sende min hund væk nytår. Min hund mit ansvar og jeg vil ik pådutte andre min hund til nytår, angst eller ej.

• #16   22. nov 2013 Jeg var faktisk helt afklaret med at skulle være alene med Berta, men det endte med, at der bliver hold middag/fest herhjemme. Men det er meldt ud, at det bliver på hundens vilkår, dvs. Ikke for mange mennesker, nedrullede gardiner, og så har jeg tænkt mig at holde mig forholdsvis ædru. Det er Bertas 2. nytår. Sidste år var vi uden for byen, og der var ingen problemer, men er spændt på i år. Der er vi inde i byen og er ikke helt sikker på, hvordan hun vil reagere

• #17   22. nov 2013 Bange eller ej - kan ikke slet ikke forstå man lader sin hund være hjemme nytårsaften. smiley
    Der sker så meget uvant den aften.

Jeg bliver ihvertfald hjemme med Tiko, og så kommer svigerfars turbo riesensnauser Manfred til overatning - Det bliver jo en fest smiley

En helt anden ting er at juleaften/ nytårsaften er højtid for indbrudstyve. Jeg ville da ikke have et roligt øjeblik hjemmefra hvis vovsen var alene hjemme sådan en dag (siger hende med 70 kg. mastiff ) Mit værste marridt ville være hvis nogen gjorde ham fortræd eller stjal ham.

• #19   22. nov 2013 Kunne aldrig drømme om at lade mine hunde være alene nytårs aften... har heller ikke set omtalte tråd, men var TS ikke ældre må det selvfølgelig være forældre ansvar

• #20   22. nov 2013 Jeg tænker at det kommer vel lidt an på hvor man bor? Jeg bor f.eks. så langt ude på landet hvor fyrværkeri overhovedet ikke kan ses eller høres og det gjorde jeg også sidste år, så der ville nytårsaften jo bare være en dag som alle andre?

Med det sagt, så har Meeko jo aldrig oplevet nytår, så jeg har planlagt at være sammen med min hund den dag, også må vi jo se hvem det ellers bliver til.

Tråden har jeg ikke set så den kan jeg ikke sige noget om smiley

• #21   22. nov 2013 Tænk jer dog om hvordan der skrives til et 14-årigt barn der blot er bekymret over hendes elskede hund. I har gjort hende dybt ulykkelig - I skulle skamme jer. Hilsen forældrene der har styr på hund og nytårsaften

• #22   22. nov 2013 Dejligt at høre at forældrene har styr på hund og nytårsaften, så en 14 årige ikke skal tag det ansvar smiley

• #23   22. nov 2013 så ikke omtalte tråd, så ved ikke hvad der var skrevet i den .. men må indrømme at jeg ikke går ind og checker alderen på hver en profil i en tråd hvor jeg vælger at svare...

men dejligt I har styr på nytårsaften, det har datteren så måske ikke vidst

Kommentér på:
Nytårsaften

Annonce