{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

hvalp kaster op {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en hvalp på fire måneder, snart fem.. Hun har været frisk hele dagen og har fået to måltider her i morges og til frokost.. Men her for lidt siden kastede hun op fem gange første gang meget, anden gang småt osv.. Det er tykt og som om det er mad rester.. Jeg fodrer hende med pro plan hvalpefodder og hun har ikke fået andet idag..

Her for en uges tid siden, gjorde hun det samme og vi tog til dyrlægen som gav hende lidt skånekost og det så ud til at hjælpe.. Hun har ikke gjort det siden idag.. Spiser hun for hurtigt eller hvordan og hvorledes skal jeg.forholde mig?

Jeg ser hende.selvfølgelig an og ringer til dr. Dyr hvis det bliver ved

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalp kaster op
  • #1   17. nov 2013 Hvis det er fordi hun spiser for hurtigt, så burde hun vel kaste op kort tid efter hun har spist og ikke senere smiley

Hun får ikke for meget mad ?

Har du prøvet at bløde det op i vand, så det er nemmere at fordøje ? smiley

• #2   17. nov 2013 Jeg må indrømme Jeg.ikke måler op og har givet hende to hele skåle med mad.. Nej jeg har ikke blødt Det op .. Er det.bare med koldt vand?

• #3   17. nov 2013 Ja okay, tror nu heller ikke det er sundt at give hunden mad målt direkte på hvert enkelt gram. Men det var nu mest om du havde en anbefalet foderplan som passede til hvalpe i hendes alder.

- Jeg bruger bare koldt vand, det virker fint herhjemme. smiley

• #5   17. nov 2013 Nej det har vi ikke fået gjort.med hende men hun plejer at få tre skåle Med mad om dagen.. Og hun spiser op og normalt kaster hun ikke op af det.. Det er idag og så for en.uges tid siden hun.gjorde det.. Så hvorfor mon hun gør det idag.. ?

• #6   17. nov 2013 Aiko.. Ja det kunne jeg godt forestille mig.. For hun har virkelig spist godt igennem idag.
    Normalt lader hun.en lille rest være men idag spiste hun det helt op meget hurtigt og det først her.nu hun.kastede alt op så det lyder meget rigtig

• #7   17. nov 2013 Det lyder mærkeligt.

Håber det går over ellers må du jo kontakte dyrelægen som du skriver smiley

• #8   17. nov 2013 Ja det vil jeg prøve hvis hun bliver ved

• #9   17. nov 2013 har altid givet mine hunde A38 hvis de havde dårlig mave smiley

• #10   17. nov 2013 Når nu du ikke måler op har du så en anden måde hvorpå du har en føling med at mængden af det hun får svarer nogenlunde til den mængde der anbefales til hendes vægt/alder ??

• #11   17. nov 2013 Hanne.. Nej det har jeg ikke men går over til at veje Det op så jeg har kontrol med at give det hun.skal have.. Altså jeg har en lille.kop Jeg giver hende det.i

• #12   17. nov 2013 ja jeg synes du skal prøve at være sikker på at den mængde du giver hende passer til hendes alder/vægt således at opkastningerne ikke er af overmæthed ...

Mål den mængde op hun skal have på et døgn og fordel det så i 3 portioner .... og se om ikke det bliver anderledes ...

Ville så måske nu give hendes mave fred og ikke give hende noget før tidligst i morgen tidlig, evt først til middag.... Og hold øje med at hun drikker, samt hendes almen tilstand ....

Kommentér på:
hvalp kaster op

Annonce