{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp kaster op
  • #1   20. nov 2012 Så længe den ammer og har lyst til at amme - ikke skal hjælpes for meget - så ville jeg se tiden an. Det er først kritisk hvis den ikke udviser interesse for mad.

• #2   20. nov 2012 Den har jo 9 søskende og her til aften orkede den ikke at kæmpe, men da de fleste var færdig lagde jeg den til og den spiste fint. Vi er der når hun ammer og kan ligge den til, men den virker bare så træt.
    Tror jeg lige snakker med dyrlægen i morgen og høre hvad hun har at sige smiley

• #3   20. nov 2012 Har forøvrigt givet den lidt zoolac i håb om det kan hjælpe.
    Har en mistanke om at den kan ha spist noget af de reklamer/aviser der er hos dem.

• #4   20. nov 2012 Ved hun vil fortælle mig at vi skal snakkes ved i morgen. Så jeg ringer til hende i morgen også høre jeg hvad hun har at sige. Vi holder self øje med den.

• #5   21. nov 2012 Uhh de små bliver meget hurtigt dehydrerede og kan hurtigt give op på den bekostning. Jeg ville ringe med det samme og i det mindste forhøre mig. Tager den på? Jeg håber den har overlevet natten:-)

• #6   21. nov 2012 Rolig nu den er en af de største hvalpe smiley Det var kun igår den kastede op.
    Ja den var træt igår, men her til morgen er alle 10 hvalpe ultra frisk. Men tager lige en snak med dyrlægen og høre hvad jeg kan gøre hvis det sker igen.

Min datter på 3 har lige sunget Lille Blop (fra min søsters børn) for alle 10 hvalpe som lige har fået ren kravlegård og nu fræser rundt der inde smiley

• #7   21. nov 2012 Lyder godt:-) kan det være efter ormekur ? Der er det ikke usandsynligt at de kan kaste op.

• #8   21. nov 2012 Måske var det, det. Håber ikke de begynder igen, men er rigtig glad for at det kun var lidt og at de ikke alle begyndte på det. Så havde jeg godt nok fået dem til dyrlægen akut. Hvordan ved jeg ikke men om så ikke andet i den gamle barnevogn. Godt dyrlægen bor i udkanten af byen smiley

Kommentér på:
Hvalp kaster op

Annonce