1.057 visninger
|
Oprettet:
Hvalp kaster op {{forumTopicSubject}}
Min lille hvalp har lige kastet op (han er ikke så stor, så der kom kun meget lidt)
Jeg prøvede at kigge, om der var noget i det, men det eneste jeg kunne se (ud over hundemad) var nogle hår (sådan noget fra støv).
Han legede før det og nu, lige efter løber han glad rundt og leger videre. Han både spiser og drikke også.
Skal jeg være bekymret, eller er det normalt?
nov 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 41
Han er begyndt at kravle under sofaen, og ja, der er nok lidt beskidt
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
jul 2006
Så har du vel rettet henvendelse til kennelen/opdrætter, jeg kan se at han er med DKK tavle og demodex(hårsækmider) er jo arveligt, hvis du nu havde tænkt på at han skulle indgå i avl.
jul 2006
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
Og har man sin hund fra en kennel/opdrætter skal man altid informere denne så de kan tage højde for det i deres avl, så det formindskes
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
Min dyrlæge har heller ikke ved skrab kunne finde nogle hårsækmider, men som hun sagde hun tog kun 3 prøver men man kan faktisk tage 8 positive og så er den 9 negativ så derfor er det så svært at opdage..
Men stadig når først man har behandlet uden at være sikker, så har man ingen chance for at vide om det kunne have gået væk uden behandling derfor syndes jeg det risikabelt at avle på når man ikke er sikker..
jul 2006
Det var ikke ment negativt fra min side, dog ville jeg bare gøre dig opmærksom på problemet så du kunne evt. rette henvendelse til opdrætter. Mange tror jo desværre at det er helt almindeligt at hunden får et udbrud - men det er det altså ikke, og hvis nu feks. at det starter igen - ville jeg da bestemt rette henvendelse til opdrætter. Bare et godt råd fra mig Men ellers en skøn hvalp som du har fået
Hvalp kaster op