786 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Min hund brækker sig Min hund brækker sig

hej alle sammen.

Min elskede Basse brækker sig.
Han gjorde det for et par dage siden, og gjorde ikke mere ved det, da det kun var en enkelt gang, og jeg ikke kunne mærke nogen forskel på ham.
Idag har han så brækket sig 5 gange, hvor alt hans mad er kommet op, og det er meget flydende. Han virker lidt flov over det, som han selvfølgelig ikke skal være!! Jeg prøver at nusse lidt med ham, så han ikke tror jeg er sur på ham.
Mit spørgsmål er om hvor vidt jeg skal tage til dyrelægen nu, eller om jeg evt. skulle vente og se tiden an?
Nogen som har prøvet lign. som evt. kan hjælpe lidt med nogle råd.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund brækker sig
  • #2   13. nov 2013 du skal selvfølgelig holde øje med hans almen tilstand ... og så skal han helst drikke så han ikke dehydrerer...

Så ville jeg intet mad tilbyde ham mere i dag, men koge en portion ris med kylling i ... husk risen skal koge i 2-3 gange så meget vand som til mennesker, og gerne i 40-45 minutter... jeg koger det sammen med kyllingen det passer med tiden, og det kommer til at smage at kødkraften ...

dette ville jeg give en lille smule af i morgen tidlig ... og igen til middag, og så følge om det kommer op.... gør det det ville jeg kontakte dyrlæge ...

• #3   13. nov 2013 Jeg har taget hans tempertur, som er normal, og har også prøvet at få vand i ham, men han vender bare hovedet væk. Udover det er hans vand skål ALTID fyldt! Og maden har han spist, det er det der kommer op nu.

Jeg prøver at ringe til dyrelægen og høre dem ad, som du siger. Det var også min føreste tanke, da jeg aldrig har oplevet ham sådan før. Men det kunne jo være at folk havde nogle råd, som kunne hjælpe lidt smiley

Men tak for hurtig svar.

• #6   13. nov 2013 Hanne m.

Tusinde tak for rådet! Kunne være jeg lige skulle prøve det.
    Man vil jo selvfølgelig kun det bedste for sin hund, men hvis vi selv kan klare det, er der jo ingen grund til at tage dyrelægens tid (:

Endnu engang tak for hjælpen.

• #8   13. nov 2013 Ja pia k, flov!

Jeg kender min hund, som jeg er meget tæt knyttet til! og sådan plejer han ikke at opføre sig.
    Men jeg vil prøve nogle af jeres råd, og ellers om sagt ringer jeg til dyrelægen hvis det selvfølgelig ikke bliver bedre.

• #9   13. nov 2013 Det var nemlig lige præcis derfor pia k, at jeg ville have nogle råd, da det jo netop er dyre at tage afsted her til aften.
    Men er det en dyrelæge der skal til, er det selvfølgelig det vi skal.

Jeg må forsøge mig lidt frem med jeres råd, endnu engang tak til jer alle.

• #10   13. nov 2013 Hov undskyld pia k. det var Søren der havde skrevet "flov?"

• #11   13. nov 2013 specielt min ældste har også haft opkastnings "sygdom" af og til ... og virker hunden ellers ikke syg, smertefuld, osv så ville jeg altid se det an et døgns tid ..... ovennævnte med ris, og langsom indkøring af maden igen har altid hjulpet her ...

Men det kan selvfølgelig være så voldsomt at man er nødt til at ringe, det kan kun du selv vurdere ....

• #12   13. nov 2013 Og husk meget små måltider smiley

Kommentér på:
Min hund brækker sig

Annonce