Min hund brækker sig Min hund brækker sig
hej alle sammen.
Min elskede Basse brækker sig.
Han gjorde det for et par dage siden, og gjorde ikke mere ved det, da det kun var en enkelt gang, og jeg ikke kunne mærke nogen forskel på ham.
Idag har han så brækket sig 5 gange, hvor alt hans mad er kommet op, og det er meget flydende. Han virker lidt flov over det, som han selvfølgelig ikke skal være!! Jeg prøver at nusse lidt med ham, så han ikke tror jeg er sur på ham.
Mit spørgsmål er om hvor vidt jeg skal tage til dyrelægen nu, eller om jeg evt. skulle vente og se tiden an?
Nogen som har prøvet lign. som evt. kan hjælpe lidt med nogle råd.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 18.143
Så ville jeg intet mad tilbyde ham mere i dag, men koge en portion ris med kylling i ... husk risen skal koge i 2-3 gange så meget vand som til mennesker, og gerne i 40-45 minutter... jeg koger det sammen med kyllingen det passer med tiden, og det kommer til at smage at kødkraften ...
dette ville jeg give en lille smule af i morgen tidlig ... og igen til middag, og så følge om det kommer op.... gør det det ville jeg kontakte dyrlæge ...
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 11
Jeg prøver at ringe til dyrelægen og høre dem ad, som du siger. Det var også min føreste tanke, da jeg aldrig har oplevet ham sådan før. Men det kunne jo være at folk havde nogle råd, som kunne hjælpe lidt
Men tak for hurtig svar.
feb 2008
Tusinde tak for rådet! Kunne være jeg lige skulle prøve det.
Man vil jo selvfølgelig kun det bedste for sin hund, men hvis vi selv kan klare det, er der jo ingen grund til at tage dyrelægens tid (:
Endnu engang tak for hjælpen.
feb 2008
Jeg kender min hund, som jeg er meget tæt knyttet til! og sådan plejer han ikke at opføre sig.
Men jeg vil prøve nogle af jeres råd, og ellers om sagt ringer jeg til dyrelægen hvis det selvfølgelig ikke bliver bedre.
feb 2008
Men er det en dyrelæge der skal til, er det selvfølgelig det vi skal.
Jeg må forsøge mig lidt frem med jeres råd, endnu engang tak til jer alle.
feb 2008
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 18.143
Men det kan selvfølgelig være så voldsomt at man er nødt til at ringe, det kan kun du selv vurdere ....
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 289
Min hund brækker sig