Hund der brækker sig Hund der brækker sig
Jeg har mine forældres hund de næste 14 dage og fik mig lige forvildet ud på en tur på max 10 min.. Århh følte det som om jeg var ved at besvime flere gange.... (jaja jeg er ramt af den hårde mande influenza og har tilmed en meget larmende knægt i dag.. Puha...)
Men Maj (som hunden hedder) fik både lavet stort og småt... Vi går over haven og hun æder lidt græs... VI går ned itl søen hvor hun drikker en helveds masse vand...
På hjem turen brække rhun sig... Hele tre gange... Og det var altså ikke sådan noget slim med hårbolde agtigt som katte brækker op... Det var nærmest mere "EN der har fået 10 shots for meget" bræk.. Jeg vil skyde på der var ca 1 liter i alt...
Er det normalt???
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.545
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 5 Emner: 73 Svar: 4.135
sep 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.597
sep 2008
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
Men ja...der sker ikke noget ved at give zoolac. Du kan også købe det på apoteket, eller det gjorde jeg sidst jeg købte det for en 3-4 år siden, ved ikke om det stadig er sådan.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Men enig køb noget Zoolac eller Pro-Kolin på apoteket sidstnævnte skulle være bedst/mest effektivt ved diarrè, og får hun det ikke bedre så gi dr.dyr et kald, der er mange alger i søvand og jeg er ikke sikker på hvor godt vapsen har af at drikke SÅ meget at den kaster op af det.
Men God bedring til jer begge 2 ;o)
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.202
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 20
dec 2007
Ang.græs så vil jeg lige slå fast at hunde spiser det af utallige grunde, mine egne 2 store spiser en bestemt græsart kun af LYST og de kaster ikke op bagefter eller drikker noget, men jeg må nærmest hive dem videre når de støder på pletter hvor deres ynglings græs vokser for så "gror" de fast og står og græsser som et par køer i evigheder.
Det eneste problem det give er at de ikke altid har fået tygget græsset i stykker så jeg må hjælpe til når det ind imellem sikker ud af bagdelen. ;o))
sep 2008
dec 2007
dec 2007
Jeg har stået og måtte springe baglæns når hunden ind imellem har fået nok også render rundt om sig selv med op til et ½meter langt "lorte-tov" svingende rundt bag den og klatterne flyver væk pga.centrifugalkraften..
Man står bare og tænker Åhh bare der ikke kommer nogen og ser det her. *Ggg* ;o))
dec 2007
Beauty som det oftest sker for er Så dygtig til at komme hen til mig hvis hun har problemer af nogen art, lige fra en torn/småsten el.lign. i poten til det lange græs, hun ved nemlig også at jeg altid sørger for at "ulempen " forsvinder.
Jeg er helt enig, ens vapser sørger da for at man ikke keder sig 24/7 ;o)))
dec 2007
Stå på siden af den med ryggen til dens hoved "naturligvis;o)" og hold venstre arm rundt om hunden =under maven så kan den ikke sætte sig og du bliver fri for at skulle hjem og vaske.
Omvendt hvis du er kejthåndet.*Ss*
dec 2007
Beauty får som regel først "problemer" længere henne på året, når de friske "tuer" er ædt så kun de lange halvtørre strå er tilbage. :o))
dec 2007
Men har hun fået dårlig mave eller var det bare sådan en af de morgener hvor den bare var hel tom som de jo er ind imellem ?
Sorry, du skriver 3 gange har hun fået sig en omgang ræsermave ?
Jeg banker lige under bordet mens jeg skriver at jeg simpelthen ikke kan huske hvornår jeg sidst havde en hund med dårlig mave..
Jeg tror at den tube Zoolac jeg har liggende bør skiftes ud, for den har garenteret overskredet sidste salgsdag for flere år siden.
Men ønsker hende god bedring og håber at du får en ordenlig søvn i nat.*Ss*
Hund der brækker sig