638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

hund brækker sig ... hund brækker sig ...

min hund eddie går og brækker sig ..her lige nu og 3 gange i nat...
kan det være noget med at han lige har fået sin årlige vacianation???

og hvad er det for noget skånekost han skal have ..hvis det er dårlig mave??
(jeg barfer ham)

håber meget i kan hjælpe mig..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund brækker sig ...
  • #1   5. nov 2007 meget kogte ris og kogt kylling har jeg hørt skulle være godt... eller a38.... altså til dårlig mave...

• #2   5. nov 2007 Hunden skal faste i et døgn, og derefter kan du give A38 (det er vigtigt at det er A38 og ikke et andet produkt) du kan evt komme lidt lyst toastbrød i portionen.

Kogte ris, kogt torsk, kogt kylling, lyst toastbrød og A38 er super skånekost.

• #3   5. nov 2007 Det er altså vigtigt, at hunden faster i 24 timer, inden du starter med at give skånekost.

• #4   5. nov 2007 Hey Leduce .. sikke noget med Eddie...hmm mener at hvis de reagerer på vaccinen så sker det med det samme..senest 30 min efter, men er ikke sikker.. vi har ellers lige haft en uge herhjemme med king, opkast og møg dårlig mave smiley kender flere der har haft det, så tror der er "noget i luften".... Selvom du barfer så kast dig over udkogte ris, A38, torskerogn(ikk for meget) kogt kylling... og små portioner flere gange om dagen.. ellers er rugbrød godt til at "samle" maven lidt.. -men nu barfer du jo....og så er brød jo ikk et hit smiley og ellers go bedring til Eddie smiley

• #5   5. nov 2007 ok jamen så starter jeg nu..
    mange tak ..så må han bare intet have fra nu i 24 timer..

• #6   5. nov 2007 sorte slyngel ..ja jeg sad lige med ham på skødet og så knækkede han sig på mig ...hmmm
    lækkert ..men det er syndt ..det er som om han intet kan holde nede ..men energien fejler ikke noget

• #7   5. nov 2007 Ja det siges jo at de skal faste 24 timer, så de er helt tomme i maven.. står både i bøger og siges hos dyrlægen..syns bare jeg oplever at de gange jeg har gjort det, går min hund helt sukkerkold så at sige.. det er jo små hunde, der i forvejen ikk har meget i sig(dårlig mave/opkast) så jeg bryder mig faktisk ikk om at faste så lang tid mere, selvom man vidst skal... jeg syns det er meget lang tid , jeg er lidt pylret he he... så jeg er efterhånden gået over til at droppe fasten og bare starte på skånekosten i bitte små portioner, og det har også virket fint *smiler* men ellers har Lise absolut ret! smiley
    Ej lækkert med opkast ud over sig..King plejer at gøre det i sengen griner

• #9   5. nov 2007 Stine J: ja det da rigtigt.. kogt afkølet vand i skålen smiley

• #10   5. nov 2007 Mickey har også prøvet at gylpe i vores seng og sofa.. Mega ulækkert... Han havde slugt sin mad for hurtigt... Og satme om han ikke spiste det igen...

• #12   5. nov 2007 De nyeste undersøgelser viser at det ikke er godt at faste. Det slår maven i stykker. Noget min dyrlæge sagde da jeg stod med en hund som kastede op. Men skånekost er et must. Når min ikke kunne holde maden i sig tilbød jeg ham en ganske lille smule skånedåsemad hver 2.time og når han kunne holde det i sig fik han udkogt ris med kogt fisk eller kylling. Jeg tænkte at dåsemaden var mere behagelig i tilfælde af at den skulle retur. Den hund kastede ofte op, så jeg fandt det dels også lettere at finde en dåse frem da det ikke er altid man har fisk eller kylling i huset. Bare et lille tip. Dog skal det være specieltskånedåsemad. Købte mit hos dyrlægen

God bedring til det bette pus

• #13   5. nov 2007 Jeg ville ikke faste mere end max. 12 timer og så skal du ikke starte nu, men tælle timer fra det sidste måltid han fik =o) god bedring med ham

• #14   5. nov 2007 faste 12 timer, så maven får ro...fjern både mad og vand.
    Derefter giv vuffi kogt kylling og udkogt ris....

Det fik jeg af vide hos vagtdyrlægen....

• #15   20. nov 2007 man må aldrig fjerne vandet da den kan få dehydrering og dø af væskemangel

• #16   3. dec 2007 Cody har også kastet op de sidste par dage, haft dårlig mave og lidt slimede affærring ! man går og bliver bange, men det lyder som om han ikke er den eneste med lidt dårlig mave.

Det er dejligt at få disse gode råd, og dejligt at hører vi ikke er alene om det, hvilket nok tyder på der er noget i luften.

Cdy er en dejlig papillon og det kunne måske være lidt kulde i maven som vi andre kan få her i den kolde tid !

• #17   3. dec 2007 undskyld stavefejl, men cody skal pettes imens på skødet ;o)

Kommentér på:
hund brækker sig ...

Annonce