{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Amalie N
Amalie N
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

min hund kaster op om efteråret og vinterne {{forumTopicSubject}}

min hund på 2 år kaster op om efteråret og vinterne, folk kommer med mange ting der kan gøres og hvad det måske kunne være,
jeg vil gerne høre om der er nogen der har prøvet noget ligne eller kender nogen der har smiley
mvh Amalie & Tyson

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund kaster op om efteråret og vinterne
  • #1   7. nov 2013 Har aldrig selv oplevet at der er sæson på opkasteriet. Har du prøvet at snakke med en dyrelæge?

• #2   7. nov 2013 det er meget uspecifikt, min hund kaster også op

men kan sige meget specifikt at det er sidst på natten efter dage hvor han har spist græs - og så er det græsset der kommer op

er det dagligt i efterår og vinter, er det ugentligt, hvilken tid på døgnet er det, er det hans mad der kastes op, er det bare slim? hvilken farve eller varierer det???

ingne vil kunne give et svar i kan bruge til noget uden lidt flere detlajer over hvad det er i oplever smiley

• #3   7. nov 2013 Måske handler det om fodringstidspunkter.

Hvor mange gange om dagen får hunden mad?

• Amalie N
    Amalie N Tilmeldt:
    nov 2013

#4   7. nov 2013 hej rikke ja jeg har snakket med dem og de ved det ikke rigtigt de har mange meninger, fordi han er ikke " syg" som sådan han leger og spiser som han skal så det ved det ikke.
    Hej Louise P, det svinger men når det er der er det hver dag i en periode så kan der gå en uge eller to så er det igen, og det er meget forskelligt om det er mad eller slim nogen gange er det helt hvidt, andre gang brunt og nogen gang der det en blanding imellem tis gult og andre gang lyse brunt.

• Amalie N
    Amalie N Tilmeldt:
    nov 2013

#5   7. nov 2013 hej Ch
    han får to gang om dag efter dyrlægens order og han siger at den skal fyldes morgen og aften så han har hele dag.

• #6   7. nov 2013 Spiser han med god appetit?

• Amalie N
    Amalie N Tilmeldt:
    nov 2013

#10   7. nov 2013 han kaster mere eller minder ikke op om sommerne og jeg holder øje med ham hele tiden, han kaster også op når han har leget med andre hund, først begynder han og hoste så får han fråde om munden og så kaster han op, han spiser med stor fornøjelse, han drikker ca 2-3 liter vand om dagen, jeg har prøvet og skifte foder til noget dyrlægen sagde jeg skulle prøve og det gik godt i sommers men nu er han begyndt og kaste op igen, og sidste vinter, rystede han og ikke kunne holde på vandet, selv om han var ude 4-5 gang om dag mindst 30 minutter af gangen, min veninde sagde det kunne være fordi han blev kold slået så har købet et dækken, og en anden mener det er fordi han ikke er kaster rettet og mener det er fordi hun hundene er i løbe tid, men hvorfor så ikke om foråret og sommeren, og andre mener han har mave sår, og nogen mener at han ikke kan tåle vinter. og dyrlægen har ikke et svar på hvorfor

• #11   7. nov 2013 Tror jeg ville futte til en anden dyredoktor for en 2. opinion.

• Amalie N
    Amalie N Tilmeldt:
    nov 2013

#13   7. nov 2013 tror i der kunne være noget med hans hjerte og lunger ?
    jeg vil prøve en ny dyrlæge

• #14   7. nov 2013 at han ryster og har et sådant mønster inden opkastninger ville nok få mig til at få taget en stor blodprofil for at se om de vitale organer er normaltfungerende

• Amalie N
    Amalie N Tilmeldt:
    nov 2013

#15   7. nov 2013 hvad er den 2 opinion

• Amalie N
    Amalie N Tilmeldt:
    nov 2013

#16   7. nov 2013 okay, vil jeg prøve men det er mærkeligt for han opfører sig ikke som om han er syg, han leger og spiser som han skal

• #17   7. nov 2013 en anden vurdering fra en ny dyrlæge smiley

• #18   7. nov 2013 Det er en anden mening, Amalie.

Dyrlæger tænker jo heldigvis lidt forskelligt og angriber sådan noget fra forskellige vinkler.
    Det er ofte en god ide, når der ikke kan stilles en diagnose, at få en anden til at gøre et forsøg.

• Amalie N
    Amalie N Tilmeldt:
    nov 2013

#19   7. nov 2013 ja jeg har lige snakket med en nu og skal ind har i eftermiddag så håber at han kan give mig svar.

• #20   7. nov 2013 du kan også spørge om din dyrlæge kan henvise dig til et sted fx bruger de muligvis et dyrehospital hvortil de henviser patienter der kræver mere end de fleste alm dyreklinikker tager sig af - fx større medicinske udredninger eller store komplicerede knogle eller organ kirurgi

• Amalie N
    Amalie N Tilmeldt:
    nov 2013

#21   7. nov 2013 okay vil jeg prøve hvis ham her ikke kan finde ud af det, mange tak smiley

Kommentér på:
min hund kaster op om efteråret og vinterne

Annonce