{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Hunden knurrer og gør ad mig {{forumTopicSubject}}

Ja, min nabo og veninde har for nyligt anskaffet sig en hund, som egentlig er rigtig sød og kærlig. Men når hun er i skole og jeg skal ind og gå tur med ham, så knurrer og gør han vildt af mig, selvom han kender mig og lader mig komme ind!!! Jeg kan gå ind til snoren og ind i sofaen uden han som sådan gør noget, han bliver bare ved med at knurre!! Og så kan jeg ikke få ham ud af lejligheden, han vil bare ikke ud. Hvad kan jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden knurrer og gør ad mig
  • #1   4. nov 2013 Han synes tydeligt det er ubehageligt at du kommer ind i hans hjem. Jeg ville foreslå at du lærer ham meget bedre at kende indnen du går ind til ham.
    Hvad er det for en hund?

• #2   4. nov 2013 Stå i døren og kald hunden ud til dig, sørg for at have en masse rigtig gode godbidder med, ikke bare tørre kiks, men fx flæskesteg eller lig.
    Hav selv en snor med så ikke du skal ind efter en, det handler om ikke at gå ind til hunden

• #3   4. nov 2013 Hej :

ja den kan tydeligvis ikke lide du kommer ind, i burde have testet det inden du skulle passe ham.

Men det du kan gøre er at når du kommer ind så sæt dig ned, med nogle rigtige lækre godbidder (fx kylling osv) også kald ham til dig, samt sid og leg lidt med ham fx tricks? Sådan han får tillid til dig. Prøv det nogle gange i løbet af en dag, derefter prøv igen, om han måske er interesseret i at komme ud og tisse. Men det er altid truende for en hund at nogle kommer ind i deres hjem, samt du står op og kigger ned på ham. Derfor er det rigtig vigtigt at du ligesom kommer ned i hans højde, og sørg for stille rolige bevægelser, samt ikke kig den for meget i øjnene da det også kan virke meget truende smiley Håber jeg var til lidt hjælp.

Mvh

• #4   4. nov 2013 Tak for svarene smiley
    Og det er en labrador boxer blanding smiley

• #5   4. nov 2013 Prøv med en nogle lækre godbidder, evt. gå tur med hunden sammen med ejeren et par gange så den ved at du er ok.

• #7   4. nov 2013 Det fordi det os er en nervøs hund så den skal helst aktiveres en gang i mellem for at kunne slappe af til hun kommer hjem.

Kommentér på:
Hunden knurrer og gør ad mig

Annonce