sikke en tur ved dyrlægen {{forumTopicSubject}}
min lille hund, har haltet lidt og af og til glemte han at halte, (siden i søndags) men så idag kunne jeg mærke han fik feber, vovse i bilen og til dyrlæge, men men har aldrig følt mig dårligt behandlet som idag, ført øjene som om unge mennesker ikke skal have hund, så en negativ bemærkning over han ikke gik pænt i snoren, tja vi har ikke haft ham i 14 dage, og dem der havde ham før os har ikke trænet ham, fik jeg så fortalt, jamen så skal han jo til træning, (wow dygtigt dyrlæge det er nemlig det vi skal når der starter hold i næste md,) når men hun hilser ikke ordenligt på ham, og tager bare fat i hans ben der gør lidt ondt, og ja hvad sker så han hyler, og makere, jeg siger til hende at han skal have kurv på for vi kender ham ikke hundre endnu og gjorde alt så hurtigt jeg ikke fik sagt en skid, når han får kurv på, o hun skal tage tempratur, osv, han er meget bage og vi kan ikke helt tale ham til ro. m.m et bevis på at dem der har haft ham før os ikke har besøgt dyrlægen så tit, når men hun taler flere gange ned til mig, så jeg er ved at tænde af, og min hund kan bestemt ikke lide hende, selv da vi skal gå, går han lagt fra hende, og vil ikke engang tage en godbid, men hende der sidder i repesetionen må godt give ham mad, oav, og røre av ben, humm. hun siger jeg skal ringe til en bestemt træner fordi min hund er problem hund, og fortælelr hende så jeg skal træne ved en gammel politimand, osv, nej det skulle vi ikke for han var ond osv. tja nu har jeg trænet med dem før og syntes ikke han er ond. jeg sætter ikke mine ben der igen, køre til en anden næste gang, vil have min hund skal behandles sådan igen,eller jeg for den sags skyld, skulle lige ud med, det,og så bad jeg hende endda om at tjekkeham for lopper osv, det gjorde hun ik, selv og jeg gjorde det flere gang, humm suk.
maj 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 101
feb 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 73
feb 2013
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
feb 2013
feb 2013
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 71 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.049
Jeg er så sikker på at hvis du fortæller hvilken by/område du bor i, så skal der nok være nogen der kan anbefale en eller flere rigtigt gode dyrlæger.
feb 2013
sikke en tur ved dyrlægen