{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

sikke en tur ved dyrlægen {{forumTopicSubject}}

min lille hund, har haltet lidt og af og til glemte han at halte, (siden i søndags) men så idag kunne jeg mærke han fik feber, vovse i bilen og til dyrlæge, men men har aldrig følt mig dårligt behandlet som idag, smiley ført øjene som om unge mennesker ikke skal have hund, så en negativ bemærkning over han ikke gik pænt i snoren, tja vi har ikke haft ham i 14 dage, og dem der havde ham før os har ikke trænet ham, fik jeg så fortalt, jamen så skal han jo til træning, (wow dygtigt dyrlæge det er nemlig det vi skal når der starter hold i næste md,) når men hun hilser ikke ordenligt på ham, og tager bare fat i hans ben der gør lidt ondt, og ja hvad sker så han hyler, og makere, jeg siger til hende at han skal have kurv på for vi kender ham ikke hundre endnu og gjorde alt så hurtigt jeg ikke fik sagt en skid, når han får kurv på, o hun skal tage tempratur, osv, han er meget bage og vi kan ikke helt tale ham til ro. m.m et bevis på at dem der har haft ham før os ikke har besøgt dyrlægen så tit, når men hun taler flere gange ned til mig, så jeg er ved at tænde af, og min hund kan bestemt ikke lide hende, selv da vi skal gå, går han lagt fra hende, og vil ikke engang tage en godbid, men hende der sidder i repesetionen må godt give ham mad, oav, og røre av ben, humm. hun siger jeg skal ringe til en bestemt træner fordi min hund er problem hund, og fortælelr hende så jeg skal træne ved en gammel politimand, osv, nej det skulle vi ikke for han var ond osv. tja nu har jeg trænet med dem før og syntes ikke han er ond. jeg sætter ikke mine ben der igen, køre til en anden næste gang, vil have min hund skal behandles sådan igen,eller jeg for den sags skyld, skulle lige ud med, det,og så bad jeg hende endda om at tjekkeham for lopper osv, det gjorde hun ik, selv og jeg gjorde det flere gang, humm suk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikke en tur ved dyrlægen
  • #1   22. okt 2013 Men fandt I så ikke ud af hvad hunden fejlede eller?

• #4   22. okt 2013 ja jeg vil helt sikkert tage til den anden dyrlæge næste gang, hun kunne ikke finde noget, men gav ham noget smertestillende, jeg havde vuderet det til en forvidning, og hun sagde at det var det nok, nu skal han på pencelin i 8 dage, men hans feber eler falden nu, (mistænker at den er kommet af et bad, han fik med en spicielshampo mod kløe m.m.) og så tro hun han kan have lidt led betændelse, humm.

• #6   23. okt 2013 jep:-) vi køre ikke der ned igen, heldigvis er hans faber faldet og og haleter ikke så galt idag, men men han skal lige have sin pencelin i 8 dage, så ser, jeg ringet til min gamle chef igår han er dyrlæge på fyn, det hun har givet er det de altid giver ved betændelse m.m. han syntes jeg skulle give ham det, og så se hvad der sker, for i hans øre lød det som om han har jogget på noget og lavet et vrid, især da jeg fortalte han var øm i trædepuden, men der ikke er noget at se. så bare en telefon samtale gjorde jeg fik en bedre service ;( men jeg fik nummeret af ham få en jeg skal ringe til her oppe. hvis det ikke er bedre om nogle dage.

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #7   23. okt 2013 "Unge mennesker ikke skal have hund" - du er 26?

• #8   23. okt 2013 ja smiley og min mand er 29år

• #9   23. okt 2013 men følesen var der,at hun syntes det, vi har taget ham til os fordi vi syntes det var syndt han skulle være ved nogen der ikke passede ham, og så ikke gav ham hvad han havde brug for, og så har han en del der tyder på han kan blive en godt vagthund(arbejds messigt) så tiltalte min mand, der er vagt. men at hun ikke kan forstå at man ikke kan træne en hund på 11 md, til at være pragt eksmenplar på 14 dage, det fatter jeg ik, han skal jo lige falde til og lære os og vore hus regler at kende, og jeg kan mærke når jeg træner ham så 15 min, af og til kan være mere end nok, for han bliver jo hurtigt træt når han ikke er i træning, men forstod hun desværre ikke:-( og det gør mig ked af det. for man vil jo sine dyr det bedste

• #10   23. okt 2013 sikke en kedelig oplevelse... desværre er du nok hverken den første eller den sidste der 'rammer' en dyrlæge, som vist ikke er så specielt dyrevenlig (hvorfor pokker vælger man så den uddannelse?)

Jeg er så sikker på at hvis du fortæller hvilken by/område du bor i, så skal der nok være nogen der kan anbefale en eller flere rigtigt gode dyrlæger.

• #11   23. okt 2013 jeg har heldigvis fundet en anden allerede, min udlejer og hans børn bruger til deres hunde, men også deres heste m.m. og kan heller ikke lide dem jeg var ude ved, så dem køre jeg ud og snakker med en af dagene, uden vovse først, for at se hvad det er for nogen.

Kommentér på:
sikke en tur ved dyrlægen

Annonce