Sikke dog en . . . {{forumTopicSubject}}
. . . dejlig dag det er idag
Man kommer hjem til en glad hund der kommer en løbende møde.
Vi går en lang tur ud over marken, og hunden løber frit omkring, og nyder virkelig sin frihed
Solen skinner og varmer os blidt i hovedet, mens den lidt kold vind alligevel bider lidt i kinderne.
Hun finder en frossen fjer fra en fugl, som hun absolut ville have med ... Hun ruller sig lidt oven på den, jummi jummi .. Snupper den i munden, og fortsætter i mundert humør videre ud over marken ...
Der er sne, som ligger, det er så hårdt så vi faktisk kan gå oven på sneen, og nogen steder synker man i, og det syntes Aica var mægtig sjovt ....
Hold da op hvor var det en kanon tur
Andre der har oplevet noget spændende med hunden(e) idag?
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Han keder sig lidt, det lille pus ;o)
Det er kun lige blevet til et enkelt smut ude mens jeg havde et par småting at gøre udendørs... Så han lider, den stakkel ;o)
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.755
Uhh altså hvor træls
*CH*Tavlemafioso !:
Hehe, nej de bliver simpelthen bare SÅ forsømt de stakkels hunde ;o)
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 106 Svar: 759
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 652
Det var heldigvis kun en fedtknude.. :o) Føøj hvor var jeg nervøs for det var noget ondartet.
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 1.026
Vi går over sådan en fodboldbane der er indhegnet med men nogle 'huller' i hegnet så man kan komme ind. Jeg gik igennem mens hunden var fortsat længere frem.. Hun ser at vi er adskildt og kigger lidt rundt.. Jeg kalder men hun kan ikke finde hullet så hun prøver at grave sig under Blev helt lykkelig for at se hvor gerne hun ville adlyde den ordre! Da hun så fik lidt hjælp til at finde hullet jublede hun bare rundt som en lille kanonkugle
Sikke dog en . . .