{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Syg GD {{forumTopicSubject}}

Hej. Håber i måske kan hjælpe mig. Vores GD kom igår morges og gjorde os opmærksom på at han skulle ud. Da han så kommer ud, går han direkte ud og brækker sig. Det er noget grøn/gul'lig stads han brækker op. Sådan forsatte han hele dagen. Til aften efter han havde holdt pause med at brække sig, prøvede vi og gi ham lidt mad, men han ville intet ha. Ingen i nat var den gal, igen kun de gul'lige stads kom op.
Hva kan der være glat med ham? Kan vi gi ham noget at spise for at få hold i det igen? Nogle der før har oplevet det?
Han har selvf før spist græs også kommet af med lidt, men slet ik som nu. Og han er virkelig fesen/slap. Han ligger bare, kan knap få ham ud og tisse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg GD
  • #4   8. okt 2013 Hvis det er sådan noget gulligt skum noget og ikke ret meget af det af gangen kan det simpelthen være fordi hans mave er tom. To af mine hunde er meget slemme til at kaste op hvis de er sultne. Det paradoksale er så at de ofte ikke gider spise når de har det sådan. Jeg klare det med noget ekstra lækkert mad jeg lokker i dem og så spørgere jeg for at fodre mere regelmæssigt så undgår jeg det.
    Hvis det ikke er det der er galt ville jeg prøve at tilbyde ham kogt ris og kogt vand. Men så skal det også blive bedre - jeg ville vende den med min dyrlæge hvis ikke han bliver bedre meget hurtigt eller hvis han virker slap og træt - hunden kan ret hurtigt blive dehydrerede og kan udvikle sig til det værre ret hurtigt. Derfor ville jeg lige tage dyrlægen med ind over da jeg selv har oplevet hvor hurtigt det kan gå

• #5   8. okt 2013 og ja som minion siger så kan fx mavevending i værste fald være en faktor specielt hos racer som GDen

• #6   8. okt 2013 Lav noget skånekost, udkogte ris med noget torskerovn eller kylling blandet i, og gerne med rigelig væske i. Små portioner ad gangen!
    og ellers som der er skrevet, ring til dr. dyr og hør ad.
    jeg ville heller ikke vente for længe med en hund af den kaliber..

• #7   8. okt 2013 Igår forsøgte vi med hans alm mad, mad med ris, mad med ris og blødt op. Intet havde interesse. Han drikker så stadig masser af vand.
    Har aldrig oplevet det før. Og sys det er nogle ok store potioner, som han kommer af med

• #8   8. okt 2013 i det tilfælde ville jeg smutte en tur til dyrlægen med ham

• #10   8. okt 2013 min lab blanding har haft de samme symptomer 2 gange og begge gange ville han intet føde tage til sig,vendte bare hovedet væk og skal lige siges han ellers er altædende!!! Men vand drak han dog.
    Endte begge gange med en tur til dyrlæge og begge gange måtte han opereres. Han havde slugt noget legetøj begge gange som havde sat sig fast i tarmsystemet. Havde jeg ventet med dyrlæge,havde han været død.
    Så af sted med dig. Kan kun gå for langsomt!!!

• #11   8. okt 2013 Åhha lige med den race ville jeg ingen chancer tage smiley Af sted til dyrlægen.

• #12   8. okt 2013 Ville også søge dyrlæge når det er så mange gange opkast.

Giv endelig en Update når du ved mere smiley

God bedring med vuffen.

• #13   8. okt 2013 Der har været hold i opkastet nu i et par timer. Han virker ik til at have ondt. Men er stadig slatten. Prøver med et skåne mad til ham. Så må vi se om han spiser.

• #15   8. okt 2013 Kan altså slet ikke forstå man venter så længe med at tage til dyrlægen smiley

• #17   8. okt 2013 Har ringet til dyrlægen. Hvis det var det mavedrejning, så ville vi ik være i tvivl sagde dyrlægen. Hun sagde vi sku prøve og lave ham en gang skåne kost og se tiden an. Og ringe igen hen på eftermiddagen, hvis han stadig ik spise.
    Det er så prøvet. Han spiste med stor appetit, og har ik brækket sig siden. Og der er kommet mere liv i ham igen. Så har lige snakken med dyrlægen igen, og hun mente at han bare havde for meget mave syre, som sku op. Og er nu klar igen efter en lille pause.

Kommentér på:
Syg GD

Annonce