{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.561 visninger | Oprettet:

Stine K
Stine K
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

knurrer når hun bliver nusset {{forumTopicSubject}}

Her idag sad jeg og nussede min chihuahua på 9 mdr, og pludselig begynder hun nærmest a knurre a mig, og hver gang jeg stopper med a nusse stopper hun med a knurre.. jeg har aldrig oplevet det før, heller ikk ved min gamle hund.. men jeg ved jo ikk om det er fordi hun nyder det eller hun er sur..

Nogen der har oplevet deres hunde pludselig begynder på det !? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knurrer når hun bliver nusset
  • #1   6. okt 2013 Min første tanke er at hun måske kan have ondt eller er øm?

• #2   6. okt 2013 min kan godt gøre det hvis jeg nusser halen eller rumpen for meget , han har så brækket halen og hd så det jo pga smerte og ubehag.

• #3   6. okt 2013 Prøv nogle tillids øvelser.

Det kan også bare være at hun bare ville være i fred og det fortæller hun ved at knurre af dig

• #4   6. okt 2013 Er det rigtig knurren, og ikke bare "snakken" smiley
    Mine 3 kan jeg få til at brumme sådan så det næsten lyder som knurren hvis jeg rammer lige der hvor det er godt smiley

• #5   6. okt 2013 Hvis jeg nusser eller klør min hund oppe på rumpen, så brummer hun af velvære.
    Hun kan også finde på at knubbe sig på en lavthængende gren, og så brummer hun også.
    Det er det samme hvis jeg frotterer hende med et håndklæde.

Min gamle hund gjorde også sådan

• #7   6. okt 2013 det kan være mange ting smiley
    min hund var altid sur hvis man mærke på hendes ører man
    da var intet galt med hende og selv vors dyrlæge intet finder på hende

• #9   6. okt 2013 Jeg har kendt flere hunde der "knurrer" når de synes det er ekstra lækkert det man gør. Min fars hanhund gør det osse. Når man finder de absolut bedste steder at kø, lyder han nærmest som om han er klar til at slå en ihjel, hvis man da ikke kender ham og ved at det er hans "hold-da-kæft-hvor-er-det-lækkert-lyd" smiley

Så kig på hvad signaler hunden sender udover lyden.. så skulle du gerne kunne se om hun beder dig lade hende være i fred, eller om hun bare synes det er super lækkert at blive nusset smiley

• #10   6. okt 2013 Jeg ville få tjekket den for smerter, og hvis det ikke er det, kan det jo bare være, den nyder det.

• #11   7. okt 2013 Som Michelle siger, så er det en god ide at kigge på hundens signaler.

Når Dina bliver kløet "det specielle sted" lige over haleroden, så står hun nærmest og tripper fra ben til ben, mens hun ligger hovedet lidt bagover, hæver rumpen, og brummer med en dyb lyd.
    Det ser lidt akavet ud, men det er bare hendes måde, at vise det er lækkert.

Samtidig kan man også i andre tilfælde se, hvis hunden nyder noget. Feks hvis man kløer den i nakken, og mundvigene bliver meget meget lange. Det er også fordi det er skønt at blive kløet.

Kommentér på:
knurrer når hun bliver nusset

Annonce