{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fældning - Husky
  • #1   23. sep 2013 Det kommer an på hvor god du er til at børste. Men en tre uger ca.

• #2   23. sep 2013 Hos os tager det ca. 6-8 uger fra den første uld fældes til de sidste stive hår er skiftet.
    De første tre uger fældes enorme mængder blød uld - alt udskiftes. Derefter er det de hvide stive hår, der fældes.
    Det tager længere tid at fælde for indehunde end udehunde, fordi temperaturen konstant svinger.

Har man to eller flere hunde, som ikke har synkroniseret deres hormonelle cyklus, så har man faktisk fældning hele året...

• #3   23. sep 2013 Man har ikke set en hund fælde, før man har set en husky gøre det.

Men pelsen er altså mindre problem med den race. Så jeg håber ikke det handler om at få overbevist forældrene.

Slædehunde er ikke for sjov. De er kun gode familiehunde hvis deres behov dækkes. Og med behov mener jeg træning, mental stimulering og motion hver dag - i snor eller på privat indhegnet grund.
    De trives helt klart bedst med at blive brugt til det de er lavet til: træk.

• #4   23. sep 2013 Herhjemme varer perioden hele året smiley bortset fra ca. 14 dages mellemrum smiley

• #5   23. sep 2013 6-8 uger passer også meget godt med hvad mine fælder. Og i den periode skal der støvsuges rimelig mange gange om dagen, hvis der skal se bare nogenlunde ud :b Og vi børster og børster, men derfor er der stadig pels overalt :b

Mine fælder IKKE samtidig ;o)

Kommentér på:
Fældning - Husky

Annonce