Husky og fældning {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Husky fra juni 08.
Hun har i et par uger været ved at smide sin vinterpels. Hun smider den i store totter, og under den store pels synes jeg pludselig hun ser meget tynd ud, er det normalt at de taber sig når de smider pelsen? Og nu her opdager jeg at hun, næsten nede ved halen, har smidt en kæmpetot sådan så hun ser skaldet ud. Det er hun ikke, men der er små tynde hår unden uld. Kan det være det bare ser voldsomt ud fordi hun ikke har underuld lige på det stykke?
Hun er aktiv, legesyg og en rigtig ballademager, så der har ikke været noget der indikerer at hun kunne være syg.
Håber der er nogle kloge hoveder der kan komme med nogle gode svar.
Jeg har iøvrigt svært ved at finde foder der holder hendes interesse i over en uge, er der noget specielt husky foder I kan anbefale?
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 653
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
Mht. foder er der en del der bruger Royal Canin (det ahr I nok også fået med fra opdrætteren?) Vi er selv skiftet over til Olivers - enten Maxx Energy, Lamb eller Fish. Aqui kan lide alle tre ting
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.343
Karina: Ja, vi fik RC med, men det gider hun heller ikke længere. Jeg er nu begyndt at blande lidt guf med i maden, for at hun får spist op, nu skal der bare sul på kroppen. Og så vidt jeg husker er det vidst samme opdrætter? Har sendt hende en mail og spurgt hende til råds også.
Jeg har bestemt mig for at se det an i løbet af weekenden, hvis hun forsætter med at smide så store totter så tager vi til Dr.. Dyr. Men lige nu er det kun et lille sted hun har smidt sådan meget.
Hvis andre har råd tager jeg stadig imod.
jul 2008
Og synes I det er OK at barfe den ene hund, men ikke den anden? Den anden vil nemlig fint spise tørfoder.
jul 2008
Husky og fældning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside