{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Det er herligt... {{forumTopicSubject}}

at have fundet ud af, at en af Baloo's hvalpe født og opdrættet ved Frederikssund, er solgt til en der bor knap 10 km. fra mig. Hun er nu 3½ måned, og jeg vidste godt hun skulle bo i nærheden, så jeg spurgte opdrætteren og hun ville formidle kontakten med den nye ejer, som jeg fik navnet på.

I dag ringer hun så til mig. Og pudsigt nok kender vi hinanden, da vi sidste sommer gik vi til klikkertræning samme sted.

Har lige snævret knap en halv time, og hun havde længe villet ringe til mig, for hun vidste jo godt vi kendte hinanden. Da hun så at Baloo var Far til kuldet, så var hun ikke i tvivl om, at hun skulle undersøge, om det var der, hun skulle have en hvalp fra. Heldigvis blev det til at hun købte en dejlig pige - har set billeder af hende.

Hvad endnu mere pudsigt er at vi begge 2 har tilmeldt os hvalpetræning samme sted - og jeg har endda fundet et helt nyt sted, fordi jeg ikke var helt tilfreds det sted jeg gik med Baloo.

Så vi fik os en god snak, og hun vil også gerne gå til ringtræning der hvor jeg går, for "lillepigen" skal også udstilles.

FEDT, FEDT, FEDT - for nu kan jeg følge Baloo's afkom, men UFEDT fordi Bianca og den lille pige skal konkurrere mod hinanden, når hun bliver gammel nok. Nej, det er OK for mig, for jeg vil jo også gerne at Baloo's hvalp "bliver til noget".

Men det her gør det hele værd at være i "gamet" - uanset om det bliver Bianca eller lillepigen det går bedst med. Det er jo Baloo's datter, og mit "barnebarn" jeg har "fundet" (pjat - jeg er ikke mor eller farmor - jeg er bare lige nu en rigtig glad hundeejer)

Så det har bare været helt igennem en god dag.

Fortsat god aften.

Hilsen
en glad "hundefarmor"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er herligt...
Kommentér på:
Det er herligt...

Annonce