{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Det er herligt {{forumTopicSubject}}

at stå "hundetidligt" op, gøre sig klar, og skal lige checke mail. 12 mails tikker ind med billeder af Baloo's 13 mdr. gamle hvalpe.

Som "hundefarmor" synes jeg det kan være lidt svært at følge med i ens afkom. Men ikke for dette ene kuld på 9 stk. født i Tønder. Opdrætteren har et så kanonforhold til samtlige hvalpekøbere, og her i pinsen har de været på rundtur på Fyn og Lolland og besøgt de hvalpe de ikke lige ser til daglig. Er det ikke bare herligt - og især når vi har så god en kontakt, at jeg jævnligt får billeder tilsendt.

Samtidig var jeg i går aftes til præmieoverrækkelse som afslutning på lydighedssæsonen. Der løb Baloo's datter Crumme, fra et andet kuld, med en suveræn første plads i øvede begyndere 95 point ud af 100 mulige - hold da op hvor var jeg lige så stolt som Crummes mor.

Har I andre "hundefarmødre" været lige så heldige som mig at have så god kontakt til hvalpene jeres hanhunde har "leveret"?

Jeg føler mig i hvert fald meget heldig, og en tidlig morgen kan da ikke starte mere perfekt.

Ha' en god dag alle sammen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er herligt
Kommentér på:
Det er herligt

Annonce