{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Livet er herligt :-) {{forumTopicSubject}}

Ja , så er vi endelig kommet i orden efter flytningen i fredags , det sidste blev hængt op igår.

Alt er totalt fedt i den nye lejlighed , kæmpe stue , hyggeligt køkken og et ekstra værelse til vores pcèr men det bedste er :

Hver morgen står jeg op , laver kaffe , pakker Simbas mad , godbidder og l....poser , smøger og telefon ......

OG så går vi de 100 meter ned til Bagsværd sø og hygger os en times tid med mad i græsset , kaffe i koppen og en tændt smøg i munden imens mor sidder på bænken og nyder udsigten

og så stopper det ikke der vel ?

For når jeg kommer hjem fra arbejde kl. 17 gentager det hele sig igen.

Livet er skønt for hund som menneske smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Livet er herligt :-)
  • #1   25. mar 2010 Hvor er det bare dejligt at høre - ser det hele for mig smiley

    Ligger selv i flytterod og har gjort det længe....glæder mig heeeelt vildt til at nå lisså langt og få en normal hverdag ;o)


  • #2   25. mar 2010 Hvor lyder det herligt:-))

    Jeg ville ønske at vi kunne tage sådanne en tur til vandet med hundene ind imellem:-))


  • #3   25. mar 2010 Jeg er også utrolig glad for, at jeg endelig har kunne overtale de andre herhjemme til at få hund. Buddy, vores hund, har gjort det hele så meget nemmere for mig, efter jeg måtte sige farvel til min elskede pony. Han har været et lyspunkt i en meget svær tid, så han har betydet en hel del for mig - og gør det self stadig :'o)

    Jeg elsker også alle de ture, vi tager på. Ved søer, stranden, skoven, hedeområder osv. Vi har så mange skønne turmuligheder, hvor vi bor :o)


  • #4   25. mar 2010 ja livet er så skønt,lyder rigtig hygge det i gøt, jeg glæder mig osse ligger selv i flytterod,har lige købt hus lige ved en skov så vi glæder os så meget 3 uger så er vi flyttet ind i vores nye hus så ja livet er mere end dejligt.

Kommentér på:
Livet er herligt :-)

Annonce