{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Jer med hvide schæfer tæver. {{forumTopicSubject}}

Jeg har to hvide schæfer hunde, en tæve og en han.
Min tæve bliver meget beskidt i numsen. Har prøvet at vaske hende og barbere hårene af, men det hjælper ikke. Hun er rød i hårene og der hænger møg i pælsen.
Hun vasker sig godt nok, men det hjælper ikke,

Han hunden er lige så pæn og hvid bag i.

Er der andre der har de problemer og evt hvad gør I så.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med hvide schæfer tæver.
  • #1   10. sep 2013 De kan af og til få hud og pelsproblemer. Min den gamle havde lidt pga. foderet. Jeg ville tage hende til dyrlægen. Overvej lidt foderskifte eller lidt olie i foderet

• #3   11. sep 2013 Tak for svar, ja tror også det ligger i spyttet da hun også bliver rød på forbene hvor hun slikker sig.
    Jeg fodre ellers med pedigree til schæfere, Hvad fodre I med?

• #4   11. sep 2013 Super tak, jeg vil prøve mig frem og se hvilke der virker..:-)

• #5   11. sep 2013 Er det noget hun har bøvlet med længe? eller er det lige kommet?
    De kan slikke sig ekstra bag i hvis de er på vej i løbetid, hvis de har livmoderbetændelse, orm problemer med analkirtlern, allergi m.m.

Prøv et nyt foder. schæfere - også de hvide kan have tendens til allgergier, og så er pedigree ikke det mest allergivenlige foder. Olietilskud kan også gøre godt for hud og pels.

Og hvis hunden bliver værer eller du ikke synes det virker, så ville jeg få dyrlægen til at kigge på det.

• #6   12. sep 2013 Nej ikke længe,, men kan være hun skulle forbi dyrlægen for at være sikker når nu hun slikker sig en del.
    Tak for svar..:-)

Kommentér på:
Jer med hvide schæfer tæver.

Annonce