Fejlbehandlet min hund. {{forumTopicSubject}}
Hej. Siden vi fik liam har vi næsten været til dyrelæge uafbrudt. Han er hele tiden behandlet for kennelhoste, og jeg synes bestemt ikke at han hostede som man plejer når man har kennelhoste, men dyrelægen sagde det hele tiden vr kennelhoste. Men så fik vi en anden dyrelæge fra samme sted, jeg viste ham en film hvor han hostede, og han sagde det ikke var normalt, og at det ikke var kennelhoste. Vi fik taget en blodprøve og det viste sig at han havde infektion i kroppen, hvor henne ved vi ikke - så han skal have kikkert undersøgelse og røntgen på tirsdag. Lægen sagde at hende den anden læge nok ikke vidste hvad hun skulle gøre, og bare sagde det var kennelhoste, fordi hun ikke vidste hvad det var - er det virkelig i orden at en dyrelæge skal have lov til det? En enkle blodprøve, og vi fik set hvad det var. Vi har brugt ca. 5000 kr bare for kennelhoste og det er minus afføringsprøver og det. Kan det virkelig være rigtig at hun kan få lov til at fejl behandle vores hund så meget, vi har betalt 5000kr for ingenting.
Så vil jeg hører jeres mening - kan vi godt være bekendt at forlange penge tilbage, eller de prøver vi skal have taget på tirsdag til at blive billigere? For synes det er mange penge vi har brugt på ingenting. Vil bare have min lille baby rask nu, og det gør mig sgu sur når han stadig ikke er rask efter vi har brugt 8000kr i alt på dyrelæge regninger, og de først finder ud af nu hvad der er i vejen.
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.640
apr 2013
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 19
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
apr 2013
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 19
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Fejlbehandlet min hund.