{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp for hvalpe
  • #1   24. aug 2013 Må I ikke vejlede kunderne? For i sådan en sag bliver nogen nødt til at fortælle sandheden stille og roligt. Det er dyrplageri og vil ikke ende godt. Tæven er slet ikke i stand til at tage sig af hvalpe i den alder.

  • #2   24. aug 2013 Det kan jo være et ups kuld (tvivler dog desværre)


  • #3   24. aug 2013 Jo selvfølgelig må vi vejlede, og det var en ups, men hun var udmærket klar over at deres han var hoppet på, og så har jeg så meget foragt for sådan mennesker. De kunne ha taget til dyrlægen og få det ordnet. Men det gjorde de ikke.

  • #4   24. aug 2013 Føj.... Det må være svært at holde masken i sådan en kundebetjening. Man skal ikke have hunde af forskelligt køn, hvis ikke man kan håndtere sådan noget korrekt.

  • #5   24. aug 2013 Nej nemlig, jeg blev så paf, at jeg ikke fik sagt det jeg ville til hende.
    Hun sagde hun selv ville beholde de to hvalpe der var kommet. Men stakkel hunde.


  • #6   24. aug 2013 Og så står hun jo i samme situation om seks mdr når næste flok er kønsmodne!

  • #7   24. aug 2013 Sabrina - det må have været svært, at vejlede kunden.

    Jeg havde selv svært ved at tale pænt, da jeg mødte en fra hundeklubben, som troede at hendes tæve var indbildt drægtig.
    Det var den ikke, og fik en enkelt hvalp.....der blev født midt på agilitybanen, under et gennemløb.
    Hun troede bare den var doven, da den blev ved at stoppe mellem springene.
    smiley
    Hun havde fået parret tæven, men mente ikke den var blevet drægtig.
    Bagefter synes hun den var så sej, at den kunne føde på den måde.

    Tidligere i forløbet, havde jeg rådet hende til at få hunden undersøgt, så hun kunne finde ud af, om den var drægtig. Men nej nej, det var ikke nødvendigt, for den var bare indbildt drægtig.


  • #8   24. aug 2013 SVINERI !
    Der er ikke noget som hedder et ups kuld, for der findes sku abortsprøjde. og det gør lige præcis at ups ikke behøver at ske, så det er ikke et ups, for hun valgte ikke at gøre noget ved det.. så ikke en dyt det var.


  • #10   24. aug 2013 øhh hvordan skulle en tæve blive drægtig uden at man ved det? Det kunne ikke ske for vores tæve for hun er ikke udenfor en dør uden os,og bliver hun passet så er det ikke imens hun er i løbetid og aldrig hos nogen der har en hanhund som ikke er kastreret.

  • #12   24. aug 2013 Jeg mener stadig der ikke er noget som hedder ups kuld. uanset hvad du mener af uheld der kan ske.

  • #13   24. aug 2013 Føj en situation, kan godt forstå du blev paf!! Helt enig med Malene, det ender galt det der smiley

  • #14   24. aug 2013 Min mekanikker fik et ups kuld på hans tæve med min store hanhund..
    Ingen af os havde nogen idé om hans tæve var i løb.. Hun var ikke hævet, blødte ikke (af hvad vi opdagede ihvertfald) og min hanhund viste slet ikke interesse for hende på noget tidspunkt..
    Så eneste tidspunkt de kan have parret er mens vi var ude at testkøre en bil og de var på værkstedet.. Men hverken før eller efter har hanhunden vist interesse for tæven..

    Heldigvis var tæven gammel nok, samme race og begge kontrolleret for race relaterede sygdomme..
    Men vi opdagede for sent til abortsprøjte at hun var drægtig og skyndte os til dyrlæge med det samme og fik den nødvendige vejledning, det korrekte foder mv..
    Der kom 4 sunde og raske hvalpe og tæven klarede det hele perfekt..

    Men vi fik noget af et chok og tæven blev steriliseret efter det og min hanhund er idag kastreret..


  • #15   24. aug 2013 Uheld sker jo, men når hun var klar over det, så synes jeg det er tåbelig ikke at gå til dyrlægen og fikse det. Men sket er sket. Og ja Malene hun står nok i samme situation om et halvt år.

Kommentér på:
Hvalp for hvalpe

Annonce