Snydt af min hund {{forumTopicSubject}}
Hvor kan det dog være fornøjeligt at have hunde - ja det kan jeg se nu, men det kunne jeg ikke helt i nat.
Jeg er på ferie hos min søster og en af mine venner og vi kom ret sent i seng (02.), ikke mindst fordi dagen selvfølgelig slutter med en hundeluftetur så vi alle kan sove igennem helt til dagen efter.
Men det kunne vi så åbenbart alligevel ikke i nat.
Kl 03.30 bliver jeg vækket af Salik som står og puffer til mig. Jeg klapper i min fodende og siger kom og og læg dig. Men nej det vil han ikke. Jeg spørger om han skal tisse. men nej ingen reaktion. Jeg prøver at sove videre men han bliver ved med at puffe til mig. Jeg står op og tjekker om der er vand - det er der. Jeg giver ham en håndfuld mad - det gider han ikke have. Jeg får ham op i fodenden og han lægger sig (endelig). Kl 4. bliver jeg vækket igen af Salik som sidder i fodenden og piver. Jeg står nu op, tager tøj på og går ned med ham for han MÅ jo skulle tisse. Men nej da vi kommer ned står han bare meget træt og kigger på mig. Så vi går op igen, tøj af og så i seng. Men Salik gider ikke putte han står og glor på mig, puffer til mig og piver. Jeg forsøger igen med "Salik put dig", "godnat Salik". Og tilsidst tror jeg det lykkes. Han lægger sig og jeg når lige at falde i søvn før jeg bliver vækket af piiv piiiv PIIIIIIIIIV. Salik står ved siden af sengen og piver mig lige ind i øret. Jeg sætter mig fortumlet (og lettere irriteret) op i sengen. Med lynets fart hopper Salik op i sengen og KASTER sig ned på min plads, putter hovedet på min pude, klapper øjnene i og sover. Og der ligger han ellers og bobler endnu. Og jeg, ja jeg måtte pænt ligge mig i fodenden og tage til takke med en sammenrullet trøje som pude mens jeg stille overvejer hvorfor jeg ikke bare har valgt at holde kanin istedet for
Hvad med jeres hunde - kan de være lige så belastende og helt vildt søde af og til ?
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 62 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.516
Rart at høre min hund ikke er den eneste som finder på sådan noget
(Af en eller anden grund kan jeg ikke skrive noget her inde uden at poste billede med fra den her comp, så det får I lige med )
jun 2010
Åhh hvor er de søde. Her er jeg velsignet med 5 stykker i sengen - heldigvis er 4 af dem temmeligt små
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
Jeg bliver tit skubbet til side af Berta, som formår at lægge sig på tværs af min hovedpude, så jeg intet plads har... Og det er altså en mops, der er tale om!
jun 2010
Præcist - det kan være irriterende men jeg ville bestemt ikke undvære det.. Heldigvis putter mine andre hunde lidt mere kontrolleret - de er jo bare nogle små nogle
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.206
Så er det lige, at jeg siger hurra over, at mine synes det er for varmt i sengen. Lige en tur op og hyggeputte i 5-10 min. og så er det overstået, det er dejligt for både hund og ejer.....
Om vinteren kan Nala dog godt lide at ligge i fodenden, men der er det jo dejligt med lidt ekstra fodvarme.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
Min kan VIL have hovedpuden om natten. Han starter pænt ud med at lægge sig ved siden af men i løbet af natten møffer han en til side, og negler en lige så stille i hovedbunden aå man rykker sig.
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 243
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 243
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.417
Men når vi så skal op så venter især Zenta på jeg rejser mig og så tager hun min plads i sengen. Præcis hvor jeg lige har ligget.
Snydt af min hund