{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Snydt af min hund {{forumTopicSubject}}

Hvor kan det dog være fornøjeligt at have hunde - ja det kan jeg se nu, men det kunne jeg ikke helt i nat.
Jeg er på ferie hos min søster og en af mine venner og vi kom ret sent i seng (02.), ikke mindst fordi dagen selvfølgelig slutter med en hundeluftetur så vi alle kan sove igennem helt til dagen efter.
Men det kunne vi så åbenbart alligevel ikke i nat.
Kl 03.30 bliver jeg vækket af Salik som står og puffer til mig. Jeg klapper i min fodende og siger kom og og læg dig. Men nej det vil han ikke. Jeg spørger om han skal tisse. men nej ingen reaktion. Jeg prøver at sove videre men han bliver ved med at puffe til mig. Jeg står op og tjekker om der er vand - det er der. Jeg giver ham en håndfuld mad - det gider han ikke have. Jeg får ham op i fodenden og han lægger sig (endelig). Kl 4. bliver jeg vækket igen af Salik som sidder i fodenden og piver. Jeg står nu op, tager tøj på og går ned med ham for han MÅ jo skulle tisse. Men nej da vi kommer ned står han bare meget træt og kigger på mig. Så vi går op igen, tøj af og så i seng. Men Salik gider ikke putte han står og glor på mig, puffer til mig og piver. Jeg forsøger igen med "Salik put dig", "godnat Salik". Og tilsidst tror jeg det lykkes. Han lægger sig og jeg når lige at falde i søvn før jeg bliver vækket af piiv piiiv PIIIIIIIIIV. Salik står ved siden af sengen og piver mig lige ind i øret. Jeg sætter mig fortumlet (og lettere irriteret) op i sengen. Med lynets fart hopper Salik op i sengen og KASTER sig ned på min plads, putter hovedet på min pude, klapper øjnene i og sover. Og der ligger han ellers og bobler endnu. Og jeg, ja jeg måtte pænt ligge mig i fodenden og tage til takke med en sammenrullet trøje som pude mens jeg stille overvejer hvorfor jeg ikke bare har valgt at holde kanin istedet for smiley

Hvad med jeres hunde - kan de være lige så belastende og helt vildt søde af og til ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt af min hund
Kommentér på:
Snydt af min hund

Annonce